Google

בולוס ובניו חברה לאירוח ותיירות בע"מ - ד"ר מוניר ג'בור טנוס בדריה, טנוס טנוס, סוריה טנוס

פסקי דין על בולוס ובניו חברה לאירוח ותיירות בע"מ | פסקי דין על ד"ר מוניר ג'בור טנוס בדריה | פסקי דין על טנוס טנוס | פסקי דין על סוריה טנוס |

6133-08/07 תאק     01/09/2010




תאק 6133-08/07 בולוס ובניו חברה לאירוח ותיירות בע"מ נ' ד"ר מוניר ג'בור טנוס בדריה, טנוס טנוס, סוריה טנוס





לפני כב' השופט שאול מנהיים
התובעת
בולוס ובניו חברה לאירוח ותיירות בע"מ
(בפירוק)

נגד

הנתבעים
1. ד"ר מוניר ג'בור טנוס בדריה

2. טנוס טנוס

3. סוריה טנוס
<#2#>
נוכחים:
ב"כ התובעת – עו"ד ראובן שרגיל
(מפרק)
ב"כ הנתבעים 1, 2 – עו"ד מרוואן מויס
ב"כ הנתבעת 3 – עו"ד אבו אל עסל

החלטה

1. מפרק התובעת ימציא לבית המשפט עד 6.9.10 עותק החלטת בית המשפט של פירוק המתירה המשך ההליך הנוכחי על ידי החברה שבפירוק.

2. אין בידי למנוע מאיש לפנות בבקשות לבית משפט של פירוק אולם אין בדעתי להמתין עוד בהמשך בירורה של תביעה הבשלה מזה שנים לשמיעת הוכחות לא ארוכות רק משום שמישהו אומר שעכשיו הוא עומד להגיש בקשה לבית משפט של פירוק המתייחסת לבקשה שניתנה כפי שאני מבין לפני זמן רב למדי. כמובן שאינני יכול להתערב בשיקול דעתו של בית משפט של פירוק אולם כל עוד לא תינתן החלטה מוסמכת המונעת את המשך בירור התביעה על ידי החברה שבפירוק שהיא התובעת, עלי לקדמה ולהביאה סוף סוף להכרעה.

3. השינוי בעמדת התובעת לגבי האפשרות להכריע בשאלת ההתיישנות ללא שמיעת הוכחות, אינו ראוי בעיני, במיוחד כאשר הוא נעשה שנים לאחר שהעמדה הזו עצמה התקבלה על ידי בית משפט מחוזי בת"א שבפני
ו הוגשה התביעה במקור. יתרה מכך, כאשר אנו עומדים כ-12 שנים לאחר שהתביעה הוגשה וכאשר ניתן לסיים את שמיעת הראיות תוך חודשים ספורים ממש מעתה, אין עוד הצדקה, גם לו השאלה הייתה עומדת בפני
לראשונה עכשיו, לפצל את ההכרעה כך ששאלת ההתיישנות תידון תחילה. פיצול הדיון וההכרעה הוא לעולם עניין של יעילות וסדר טוב, כאשר הוא אפשרי. שיקולי יעילות מכתיבים הפעם היצמדות למתווה המקורי שבו נקבע על ידי כב' השופטת צ'רניאק לפני שנים כי כל המחלוקות לרבות שאלת ההתיישנות תוכרענה במהלך אחד לאחר שמיעת ראיות.

4. ככל שהתובעת מתקשה לשלם את המחצית השנייה של האגרה, עליה לשקול הגשת בקשה מתאימה מיד לאחר הדיון היום.

5. אני ממליץ לפני התובעת והנתבעים 1 ו-2 להגיע להסכמה שתאפשר הכרעה על דרך הפשרה ביחסים שביניהם לפי סעיף 79 א לחוק בתי המשפט, ויכול שאותה הסכמה תכלול גם את הסכום המירבי שניתן יהיה לפסוק במסגרת זו במונחים של סכום כולל נכון ליום מתן פסק הדין.

6. בפתח ישיבת ההוכחות יצהיר ב"כ התובעת אילו סעיפים בדיוק בתצהיר העדות הראשית מטעם התובעת אינם אקטואליים עוד ואין צורך לסרבל את ההליך על ידי תיקון כתבי טענות או תצהירים בשל שינוי נסיבות שאירע בזמן שההליך היה תלוי ועומד.

7. נקבע להוכחות וסיכומים בעל פה ליום 23.12.10 שעה 09:00.

8. מוצע כי התובעת והנתבעת 3 ישקלו להגיע ביניהן להסכמה בדבר סיום ההליך ביניהן עוד לפני ישיבת ההוכחות.

9. בכל הנוגע לחוות דעת המומחה המצורפת לתצהיר מטעם התובעת, תדאג התובעת להתייצבות המומחה לחקירה אלא אם תושג הסכמה אחרת או אם התובעת תגיד שהיא מושכת את חוות הדעת כראיה לנכונות תוכנה ומותירה אותה כראיה רק לעצם העובדה שזו חוות דעת שהתקבלה אצלה.
<#4#>

ניתנה והודעה היום כ"ב אלול תש"ע, 01/09/2010 במעמד הנוכחים.
שאול מנהיים
, שופט
הוקלד על ידי: רבקה בינימין
3
בית המשפט המחוזי מרכז
תא"ק 6133-08-07 בולוס ובניו חברה לאירוח ותיירות בע"מ
נ' טנוס בדריה ואח'
01 ספטמבר 2010








תאק בית משפט מחוזי 6133-08/07 בולוס ובניו חברה לאירוח ותיירות בע"מ נ' ד"ר מוניר ג'בור טנוס בדריה, טנוס טנוס, סוריה טנוס (פורסם ב-ֽ 01/09/2010)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים