Google

גיא פרנקוביץ - חברת החדשות הישראלית בע"מ

פסקי דין על גיא פרנקוביץ | פסקי דין על חברת החדשות הישראלית בע"מ

10316-12/10 המד     07/12/2010




המד 10316-12/10 גיא פרנקוביץ נ' חברת החדשות הישראלית בע"מ





גיא פרנקוביץ

התובע בבית הדין האזורי
-

חברת החדשות הישראלית בע"מ

הנתבעת בבית הדין האזורי



בפני
: הנשיאה נילי ארד
החלטה

1. לפניי בקשה לקביעת מקום שיפוט אשר הועברה לבית דין זה בהחלטת בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב (סגנית הנשיא לאה גליקסמן; עב' 12084/09) בתובענה לתשלום שכר עבודה וגמול בעד עבודה בימי מנוחה שבועית. לאור סכום התביעה מצויה התובענה בסמכות הרשם.

מעיון בתיק עולים הדברים הבאים:
2. בהתאם לכלל ג'(1) לכללי התנהגות ואתיקה של נציגי הציבור בבתי הדין לעבודה הגישה הנתבעת לבית הדין האזורי הודעה בכתב בה נאמר כי "המשנה למנכ"ל שלה והאחראי על התחום הכספי בה, מר אורי שלוש" מכהן כנציג ציבור בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב והוא "עתיד – מתוקף תפקידו לייצגה (כנציג החברה) ולשמש כעד מטעמה במשפט נשוא התיק שבנדון".
לאור הודעה זו, ומשלא צלחו שהליכי פישור ומשא ומתן בתובענה, ביקשו הצדדים בהסכמה, במהלך הדיון בקדם משפט, כי ככל שיוחלט על העברת ההליך מבית הדין בתל אביב "יועבר לביה"ד האזורי בירושלים".
בכתב בי-דין שהוגש לאחר מכן, ציין התובע כי אין לו התנגדות להשארת הדיון בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב וכי הוא "אף מעדיף מצב זה". עם זאת, חזר על הסכמת הצדדים להמשך בירור ההליך בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים, ככל שיוחלט על העברתו.

החלטה
3. בנסיבות העניין, מן הדין להעביר את ההליך לבית דין אזורי אחר. זאת, נוכח השלב המקדמי בו מצוי בירור התובענה, ומשנמצא כי המשנה למנכ"ל משמש כנציג ציבור בבית הדין האזורי בו מבוררת התובענה וכי על פני הדברים עדותו חיונית בהליך [בש"א 477/09 משה כהן ואח' - מדינת ישראל (לא פו







המד בית הדין הארצי לעבודה 10316-12/10 גיא פרנקוביץ נ' חברת החדשות הישראלית בע"מ (פורסם ב-ֽ 07/12/2010)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים