Google

מדינת ישראל - בני חן (עציר) נדון, אור-אל ג'רבי, ל בלבד

פסקי דין על בני חן (עציר) נדון | פסקי דין על אור-אל ג'רבי | פסקי דין על ל בלבד |

36203-01/10 פ     03/03/2011




פ 36203-01/10 מדינת ישראל נ' בני חן (עציר) נדון, אור-אל ג'רבי, ל בלבד




לך






בית משפט השלום בנתניה

ת"פ 36203-01-10 מדינת ישראל
נ' חן(עציר) ואח'



03 מרץ 2011



36220-01-10

בפני
כב' השופט חגי טרסי


המאשימה
מדינת ישראל


נגד

הנאשמים
1.
בני חן (עציר) – נדון

2.
אור-אל ג'רבי



<#2#>
נוכחים:
ב"כ המאשימה – עו"ד ליאת שפיר
ב"כ הנאשם 2- עו"ד קניג

הנאשם 2 בעצמו
פרוטוקול לנאשם 2 בלבד


ב"כ הנאשם:
הודעתי אתמול לראש שלוחת תביעות שיש בעיה רפואית עם הנאשם, הוא התאשפז. הוא הופנה מהרופא שלו לבית החולים. נראה שלא יגיע. נבקש לשמוע את ההוכחות במועד אחר. מציג מסמך רפואי. לישיבה אחת לא התייצבו עדים ולא באשמתנו. בישיבה אחרת, באם איני טועה, שהייתה קבועה לישיבת הוכחות הייתה בעיה אישית לאחת התובעות וביקשו מאיתנו הסכמה לדחייה ונעתרנו.

התובעת:
אנחנו התכוננו לדיון להיום. ככל שזכור לי היה מועד אחד שקבוע להוכחות והייתה בעיה עם זימון העדים. עשיתי אז מאמצים לזמן את העדים מבלי שקיבלו זימון מבית המשפט והדבר לא צלח בידי. כיוון שאני הוצמדתי לתיק תואם המועד להיום. בנסיבות שנוצרו כשהנאשם לא נמצא והמציא אישור רפואי לפיו מופנה בדחיפות לחדר מיון ואני לא יכולה להעריך את הנסיבות לכך, האיזון הנכון יהיה לפחות לשמוע
את השוטר גדעון חלפון שנמצא כאן. העד דוד רחמים גם הובא. לגבי דניאל אביב, לא ראיתי אותו לפני הדיון. אני יודעת מפי חברי שפרלינג שהעד יודע על מועד הדיון ואמור להתייצב. ניסיתי ליצור איתו קשר ביום שלישי אולם לא היה מענה בטלפון שלו. קשר כזה כבר נוצר מוקדם יותר. במידה ולא ימצא בחוץ אבקש צו הבאה. השוטר גדעון חלפון הוא עד מרכזי שביצע
פעולות רבות בתיק.

ב"כ הנאשם:
אני מופתע מתגובת חברתי. לו לא היה עד מרכזי היינו מסכימים להגשת ההודעה. לא אוכל לחקור גם את העד הזה שלא בנוכחות הנאשם. היו קבועות 2 ישיבות, בישיבה אחת לא התייצבו עדים ובישיבה אחרת, לבקשת התביעה, הסכמנו לדחות.

התובעת:
הדבר הנכון להתחיל ולשמוע את התיק הזה עם העד דוד רחמים ועם גדעון חלפון ואם דניאל אביב שהם יכולים לשפוך אור על הראיות בתיק בצורה כזו שלאחר שתישמע עדותם יהיה ברור לאן הולכים פני הדברים. אין לי התנגדות לאותו מועד לזמן עוד עדים ככל שחברי ירצה לאותו מועד. חברי מבקש לדבר עם עו"ד יניב פרץ שלא ניתן כרגע לדבר איתו ולכן לא הגענו להסכמה על איזה עדים ניתן לוותר על עדותם. אין לי התנגדות כי חברי יעביר הודעה עד יום ראשון לבית המשפט ולי לגבי עדים שניתן לוותר על העדתם. בתיק זה יש הרבה אישומים והרבה עדים ואפשר להתחיל ולתת לבית המשפט תמונה כוללת על כל האירועים.

ב"כ הנאשם:
אני מזועזע מההתנהלות של חברתי. אני לא זוכר אם בתיק הזה או בתיק אחרי שניהלתי עם חברותי היתה בעיה אישית לתובעת משהו שקשור להריון ויום לפני ההוכחות ביקשו מאיתנו לבטל. אנו לא התווכחנו וישר אמרנו שיש דברים שאנו לא מתעסקים איתם. צריכים להיות יחסים הדדיים. התובעת נכנסת לאולם אחר ומדברת עם תובעת אחרת ומקבלת ממנה הערה או הוראה ופתאום הכל משתנה. הנאשם משוחרר בתנאים מגבילים והוא שומר על התנאים האלה, ופתאום חברתי אומרת יש לנו את הזכות לנהל ולהביא את העדים מתי שאנחנו רוצים. גם לנו יש הזכות להגיד שאותה תובעת שנקבעה לה בדיקה אצל רופא אנו לא מסכים לבטל. או שיד לוחצת יד או שכאשר זה לא מתאים להם לא רואים את הצד השני. אני מבקש אם יש עדים שאנו יכולים לוותר עליהם אנו נוותר. אם מבקשים לקבוע מועד סמוך ככל האפשר נעשה זאת ונזיז דיונים. אני מצפה להוגנות מינימלית.

התובעת:
עם כל הכבוד אני חושבת שלדברים של חברי אין מקום.
חברי מנסה לצייר תמונה כאילו יש משהו אישי ומגמתי. הדברים לא כך. אני חושבת וזה היה אינטרס משותף ששני הצדדים עמדו עליו להתחיל לשמוע את העדים. אין מטרה לנהל את הדיון שחברי לא פה. אני מבינה שחברי נוסע לחו"ל והוא רוצה לנהל את התיק. לו היה אפשר לדחות את הדיון של 17/03/11 לשבוע זה היה המצב האידיאלי. אין לי התנגדות לדחייה קצרה באם יתאפשר על ידי בית המשפט. בטרם יצאנו להפסקה שבית המשפט אמר שלדיון של ה 17/03/11 יבוא שאר העדים שאלתי האם בית המשפט יבקש לשמוע את העדים הפחות משמעותיים? לכן התייעצתי עם חברתי שהיא גם סברה שלא נכון לנהל כך את התיק. אני מבקשת שישמעו העדים שקבועים להיום, ככל שחברי מבקש דחייה למועד 17/03/11 על מנת שהוא באופן אישי יוכל להתייצב לדיון ולא מישהו ממשרדו .


<#3#>
החלטה

בלית ברירה נוכח מחלתו של הנאשם תבוטל ישיבת ההוכחות הקבועה להיום.

בתיק זה מועד נוסף לשמיעת הראיות אשר קבוע ליום 17/03/11 החל מהשעה 09.00 למשך כל היום.

לדיון זה הוזמנו עדי תביעה 3-5 , 17-21 , 26 ו- 27.

מאחר ולא נתקבלה כל תשובה סופית בנוגע לעדים 9-14 יוזמנו גם עדים אלה על ידי המזכירות.

כמו כן יזומן למועד הנ"ל עד תביעה 6 שהתייצב היום לדיון אך לא ניתן היה לשמוע את עדותו.

על התביעה לוודא התייצבות כל העדים. כמו כן, תנחה התביעה את העדים ישירות לגבי שעות ההגעה לבית המשפט על מנת שלא ימתינו כולם משעות הבוקר עד למועד שמיעת עדותם.

על ב"כ הנאשם להודיע עד ליום 07/03/11 לבית המשפט וישירות לתביעה האם הוא מוותר על חקירתם של מי מהעדים שזומנו ליום 17/03/11.

נקבע לתזכורת תביעה על מנת לוודא התייצבות העדים ליום 13/03/11 שעה 08.30.

<#4#>

ניתנה והודעה היום כ"ז
אדר א תשע"א, 03/03/2011 במעמד הנוכחים.



חגי טרסי
, שופט

הוקלד על ידי: מזל קורן
הוקלד על ידי: מזל קורן







פ בית משפט שלום 36203-01/10 מדינת ישראל נ' בני חן (עציר) נדון, אור-אל ג'רבי, ל בלבד (פורסם ב-ֽ 03/03/2011)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים