Google

מ.י. מדור תביעות פלילי ת"א - דוד הדד, באת-כח עוה"ד איבון בנדל, עוה"ד טלי גוטליב ואח'

פסקי דין על מ.י. מדור תביעות פלילי ת"א | פסקי דין על דוד הדד | פסקי דין על באת-כח עוה"ד איבון בנדל | פסקי דין על עוה"ד טלי גוטליב ואח' |

8880/07 פ     09/05/2011




פ 8880/07 מ.י. מדור תביעות פלילי ת"א נ' דוד הדד, באת-כח עוה"ד איבון בנדל, עוה"ד טלי גוטליב ואח'




לך






בית משפט השלום בתל אביב - יפו

ת"פ 8880-07
מ.י. מדור תביעות פלילי ת"א
נ' הדד


09 מאי 2011, ה' אייר, תשע"א


בפני
כב' השופטת דורית רייך-שפירא



המאשימה
מ.י. מדור תביעות פלילי ת"א


נ ג ד

הנאשם
דוד הדד

<#2#>
נוכחים
:

באת-כח המאשימה: עוה"ד איבון בנדל

הנאשם ובאת-כוחו, עוה"ד טלי גוטליב



פ ר ו ט ו ק ו ל

ב"כ הנאשם
:
בתיק זה הנתונים המשפטיים מורכבים מאד: לחובת הנאשם מאסר תנאי חב הפעלה בן 10 חודשים, מצד שני זה תיק משנת 2005. בשנת 2006 הנאשם עבר הליך גמילה מסמים דרך רשות הרווחה בבת-ים. לאחר מכן עבר בעמותת אפשר טיפול לגמילה באלכוהול. משנת 2008 אין התנהלות עבריינית ואפשר לומר שזה לא אדם שממשיך להסתבך והמקום שבו הוא נמצא שמים אותו במצב כזה. הנאשם לא היה נוכח בהכרעת הדין.
כיוון שהתיק הוא ישן ואין לי יכולת לגבות את טיעוני הנאשם במסמכים, באשר להליך גמילה שעבר, היות ועמדת המאשימה למאסר בפועל – אני סבורה שנכון יהיה להניח בפני
בית-המשפט תסקיר, שאפילו לבית-המשפט יהיה מלוא הבטחון בטרם גזירת הדין באשר לנתוני הנאשם להליך שיקום שעבר. אני סבורה שלא יגרם נזק אם בית-המשפט יורה על כך.

ב"כ המאשימה:
שוחחתי עם חברתי בטרם הדיון והעלתה בפני
את הטענה שהיא מבקשת לשלוח את הנאשם לתסקיר, על מנת לבחון את הארכת המאסר המותנה חב ההפעלה והמאסר על תנאי בן 4 חודשים שהוא בר הפעלה. שאלתי את חברתי מדוע זו הפעם הראשונה שהיא אומרת שבכוונתה להציע לשלוח את הנאשם לתסקיר, השיבה שהנאשם לא היה נוכח בהכרעת הדין והוא העלה טענות של גמילה מסמים.
אני מתנגדת לדחיה ואני מודיעה כבר בשלב זה שאנו נעמוד על הפעלת העונשים המותנים שאחד מהם חב הפעלה, במיוחד לאור העובדה שמדובר בטיעונים לעונש. לפנים משורת הדין, לא אתנגד לדחיה ואשאיר לשיקול דעת בית-המשפט.

<#3#>
החלטה

ראוי היה שהסנגורית תהיה מוכנה עם בקשתה כבר ביום הקראת הכרעת-הדין, דהיינו לפני כחודש וחצי לפחות. ההתמשכות בתיק זה עולה על הראוי והרצוי ובוודאי שאיננה מטיבה עם אינטרס הציבור ועם הנאשם. יחד עם זאת, בהתחשב בעמדתה ההוגנת של התובעת ועל מנת לאפשר לנאשם סיכוי, ולו קלוש, שלא להידון למאסר בפועל, בית-המשפט נענה לבקשת התביעה.

בית-המשפט דוחה את הטיעונים לעונש ליום 13.09.11, שעה 09:00
.

מזכירות בית המשפט תשלח העתק החלטה זו לשירות המבחן למבוגרים, שיערוך תסקיר לגבי הנאשם
: דוד הדר, רח' הרב מימון 17, בת-ים. טלפון: 052-7915565.

התסקיר יועבר לתיק בית המשפט עד ליום 11.09.11.

שרות המבחן מתבקש להידרש למכלול נסיבותיו האישיות של הנאשם, התמכרותו לסמים ולאלכוהול, התמודדותו עם ההתמכרות, השפעת הפעלת מאסר על-תנאי על המשך תפקידו ואפשרות להארכתו
.

הובהר לנאשם כי עליו לשתף פעולה עם שירות המבחן ואם לא יעשה כן לא יקבל הזדמנות נוספת והוא עלול להיות מחויב בתשלום הוצאות והנאשם הבהיר לבית-המשפט כי הוא הבין את התנאים.

הודע לנאשם כי עליו להתייצב לדיון שנקבע שאם לא כן יהא בית המשפט לדון אותו בהעדרו.
<#6#>

ניתנה והודעה היום ה' אייר תשע"א, 09/05/2011 במעמד הנוכחים.
דורית רייך-שפירא
, שופטת

הקלידה: אפרת






פ בית משפט שלום 8880/07 מ.י. מדור תביעות פלילי ת"א נ' דוד הדד, באת-כח עוה"ד איבון בנדל, עוה"ד טלי גוטליב ואח' (פורסם ב-ֽ 09/05/2011)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים