Google

מדינת ישראל - רינת יוסף

פסקי דין על רינת יוסף

12319-05/11 מת     02/06/2011




מת 12319-05/11 מדינת ישראל נ' רינת יוסף




לך






בית משפט השלום בנתניה

מ"ת 12319-05-11 מדינת ישראל
נ' יוסף(עציר)



02 יוני 2011




12296-05-11


בפני
כב' השופטת הבכירה אביבה טלמור

המבקשת

מדינת ישראל
– עו"ד פינצ'ובר


נגד

המשיבה
רינת יוסף
(עציר) – הובאה ע"י שב"ס
ע"י ב"כ עו"ד מירון רוזנטל
<#1#>

החלטה

בפני
בקשה להורות על מעצרה של המשיבה עד תום ההליכים המשפטיים התלויים ועומדים נגדה.

בית המשפט בהחלטתו מיום 5.5.11 קבע כי קיימות ראיות לכאורה למעורבותה של המשיבה בעבירות המיוחסות לה בכתב האישום במסגרתן הוגשה בקשת המעצר עד תום ההליכים וקיימת עילת מעצר. בית המשפט אף מצא לנכון לציין כי מדובר במשיבה אשר התנהגותה אובססיבית כלפי המתלונן וביתר שאת יש לראות את חומרת מעשיה על רקע העובדה שלצורך התנהגותה האמורה כמפורט בבקשה והראיות לכאורה המצויות לעניין זה קיימות אף ראיות לכאורה לכך שהמשיבה הפרה הוראה חוקית. יחד עם זאת קבע בית המשפט כי יש מקום לבחון האם קיימת חלופת מעצר ראויה בעניינה של המשיבה שיש בה כדי לאיין מסוכנותה.

מתסקיר שנערך ביום 16.5.11 עולה המלצה שלילית של שרות המבחן לאפשר למשיבה חלופת מעצר במקום שהוצע לשרות המבחן. בישיבת יום 23.5.11 שהתקיימה בפני
כב' השופטת עובדיה העלה ב"כ המשיבה בקשה להציג בפני
שרות המבחן חלופת מעצר אחרת אשר שרות המבחן ידרש לה ויבחן האם קיימת חלופת מעצר זו המוצעת ראויה לאיון מסוכנותה של המשיבה.
בית המשפט נעתר לאותה בקשה, הורה לשרות המבחן להגיש תסקיר מעצר משלים בעניין זה הכל כמפורט בהחלטת כב' השופטת עובדיה מיום 23.5.11 כאמור והדיון נדחה על ידה לדיון בפני
להיום – 2.6.11.

בפני
תסקיר מעצר משלים שניתן ע"י שרות המבחן בעניינה של המשיבה. ב"כ המבקשת עתרה שלא לקבל המלצת שרות המבחן כפי שבאה לידי ביטוי בתסקיר המעצר מיום 31.5.11 בציינה שאין חלופת מעצר ראויה שיש בה כדי לאיין מסוכנותה של המשיבה שהתנהגותה אובססיבית כלפי המתלונן וכאשר הפרה בעבר הוראה חוקית, אין המשיבה כזו שניתן לתת בה אמון לצורך חלופת מעצר וכך גם אותם גורמים שהוצעו כמי שיפקחו על המשיבה הינם צעירים בגילם ולא מסוגלים להעמיד גבולות למשיבה זו לנוכח אותן עבירות שביצעה לגביהם ראיות לכאורה ולנוכח העובדה שזו כבר הפרה את אמון בית המשפט והפרה הוראה חוקית.

מנגד טוען ב"כ המשיבה שיש מקום לקבל המלצת שרות המבחן למבוגרים בעניינה של משיבה זו כפי שהדבר מתבטא בתסקיר המעצר מיום 31.5.11 זאת אף אם אותם גורמים אשר הומלצו כמפקחים על המשיבה גילם צעיר אולם מסוגלים הם להיות אלו שיפקחו על המשיבה.
עוד ציין שמדובר בשרות מבחן למבוגרים אשר בחן באופן ענייני את חלופת המעצר ומצא לנכון כפי שפירט בתסקיר המעצר להמליץ על שחרורה של המשיבה בתנאים תוך פיקוח מעצר של שרות המבחן והצבת תנאים מגבילים נוספים ע"י בית המשפט והציג בפני
בית המשפט פסקי דין מוצגים א' ו- ב' שבהם מדובר במשיבים שבית המשפט שחרר אותם לחלופת מעצר אף אם היתה קיימת מסוכנות רבתי מהם, הכל כפי שפורט באותם פסקי דין.

לאחר ששקלתי בזהירות יתרה טיעוני הצדדים ועיינתי בתסקירי המעצר שניתנו בעניינה של משיבה זו לרבות תסקיר המעצר האחרון, המשלים זה מיום 31.5.11 אומר שיש מקום להורות על שחרורה של המשיבה לחלופת מעצר ראויה כפי שבאה לידי ביטוי בתסקיר המעצר המשלים כאשר חלופת מעצר זו כך אני מקווה יהא בה כדי לאיין מסוכנותה של המשיבה והכל בפיקוח שרות המבחן
למבוגרים
כפי שהדבר בא לידי ביטוי בתסקיר המעצר המשלים.

בנסיבות אלו,
אני מורה על שחרורה של המשיבה בתנאים הבאים:

1.
המשיבה תהיה נתונה במעצר בית מלא ברח' יחזקאל 17 נתניה בבית אחיה קובי יעקב מסיכה ת.ז. 039506936
ורעייתו
גנח מסיכה שנית ת.ז. 0379829800 טלפון נייד של מסיכה שנית 050-2248355 טלפון נייד של קובי מסיכה
050-3145444 עד תום ההליכים המשפטיים התלויים ועומדים כנגד המשיבה בתיק הפלילי במסגרתו הוגשה בקשה זו (להלן:"המפקחים").
המפקחים יפקחו על המשיבה לסירוגין ביניהם ביחד עם מפקחת נוספת גב' מסיכה רחל ת.ז. 037982204 טלפון נייד – 050-4217311 (להלן:"המפקחת הנוספת").

המפקחים והמפקחת הנוספת יודיעו מייד לבית המשפט ולמשטרת ישראל על כל הפרה שהיא של תנאי שלהו מתנאי השחרור.

2.
כל אחד מהמפקחים והמפקחת הנוספת יחתמו על ערבות צד ג' כל אחד על סך 5000 ₪ להבטחת התייצבות המשיבה בבית משפט או במשטרת ישראל אם תידרש לכך ולהבטחת תנאי השחרור.

3.
המשיבה תחתום על ערבות עצמית על סך 5000 ₪ להבטחת התייצבותה בבית משפט או במשטרת ישראל אם תידרש לכך ולהבטחת תנאי השחרור.

4.
המשיבה תפקיד סך של 3000 ₪ במזומנים להבטחת התייצבותה בבית משפט או במשטרת ישראל אם תידרש לכך ולהבטחת תנאי השחרור.

5.
המשיבה תהיה נתונה באיזוק אלקטרוני עד תום ההליכים המשפטיים התלויים ועומדים נגדה בתיק הפלילי במסגרתו הוגשה בקשת המעצר עד תום ההליכים.

6.
המשיבה תהיה נתונה בפיקוח מעצר על ידי שרות המבחן למבוגרים לתקופה של 6 חודשים.

7.
ניתן צו עיכוב יציאה מהארץ כנגד המשיבה ואם יש בידה דרכון יופקד הדרכון בתחנת המשטרה תוך 24 שעות ממועד מתן החלטתי.

8.
המשיבה לא תיצור שום קשר לא במישרין ולא בעקיפין לא באמצעות טלפון, לא באמצעות מחשב ו/או בכל דרך אחרת שהיא עם מי מהמעורבים בתיק זה וזאת עד תום הליכים המשפטיים התלויים ועומדים כנגד המשיבה.

9.
אם תפר המשיבה תנאי מתנאי השחרור תעצר עד תום ההליכים המשפטיים התלויים ועומדים נגדה בתיק הפלילי במסגרתו הוגשה בקשת המעצר עד תום ההליכים.

10.
המזכירות תודיע החלטתי לשרות המבחן למבוגרים וכך גם המזכירות תודיע החלטתי לחברת האיזוק האלקטרוני על מנת שההחלטה תבוצע.

מודגש בזאת כי עניינה של המשיבה מקודם בתיק העיקרי הקבוע לדיון ליום 12.6.11.
<#3#>

ניתנה והודעה היום כ"ט אייר תשע"א, 02/06/2011 במעמד הנוכחים.


אביבה טלמור
, שופטת בכירה

החלטה

בית המשפט נתן החלטתו המפורטת בעניינה של המשיבה והורה על שחרורה בתנאים הכל כמפורט בהחלטה שניתנה כאשר בין יתר התנאים קבע בית המשפט בנוסף לשהייתה של המשיבה במעצר בית מלא בפיקוח שלושה מפקחים לסירוגין ביניהם ותנאים נוספים הכוללים איזוק אלקטרוני, פיקוח מעצר ע"י שרות המבחן למבוגרים, הפקדת סכום במזומנים, ערבויות צד ג' וערבות עצמית וכך גם הורה על עיכוב היציאה מהארץ.

יש בכל התנאים האמורים כדי להבטיח שאם תשוחרר המשיבה ולא יעוכב ביצועה של החלטתי מהיום, תתייצב היא לדיון בבית משפט מחוזי אם אכן יוגש ערר על החלטה זו.
בנסיבות אלה, איני מוצאת מקום להורות על עיכוב ביצוע החלטתי וכך גם אין אני מוצאת מקום להורות על כך שתינתן ארכה לאיזוק האלקטרוני אלא שהחלטתי תקוים כפי שניתנה


כולל עיכוב ביצוע צו היציאה מן הארץ הכל כפי שנקבע בהחלטה.
<#5#>

ניתנה והודעה היום כ"ט אייר תשע"א, 02/06/2011 במעמד הנוכחים.



אביבה טלמור
, שופטת בכירה

הוקלד על ידי: נאוה לוי







מת בית משפט שלום 12319-05/11 מדינת ישראל נ' רינת יוסף (פורסם ב-ֽ 02/06/2011)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים