Google

שלמה פייר, סול-דניס נכסים בע"מ, עפרה עוז - ישראל פינקלשטין, מנחם פינקלשטיין

פסקי דין על שלמה פייר | פסקי דין על סול-דניס נכסים | פסקי דין על עפרה עוז | פסקי דין על ישראל פינקלשטין | פסקי דין על מנחם פינקלשטיין |

26768-04/11 א     17/04/2011




א 26768-04/11 שלמה פייר, סול-דניס נכסים בע"מ, עפרה עוז נ' ישראל פינקלשטין, מנחם פינקלשטיין








בית משפט השלום בקריית שמונה



ת"א 26768-04-11 פייר ואח' נ' פינקלשטין ואח'






בפני

כב' השופטת
עירית הוד


תובעים

1
.
שלמה פייר

2
.
סול-דניס נכסים בע"מ

3
.
עפרה עוז


נגד


נתבעים

1. ישראל פינקלשטין
2. מנחם פינקלשטיין



החלטה

עסקינן בבקשה לצו מניעה זמני שהוגשה היום לבית משפט השלום בקרית שמונה.

כבוד השופטת אייזנברג נתנה החלטה היום, לפיה נעתרת לבקשה לצו מניעה ארעי עד למתן החלטה אחרת. יחד עם זאת קבעה, כי הצו יכנס לתוקף לאחר שהמבקשים ימלאו אחר התנאים המפורטים בהחלטתה לרבות הפקדת עירבון כספי.

כעת מונחת בפני
בקשה דחופה מצד המבקשים, לפיה עותרים, כי צו המניעה הארעי ייכנס לתוקף כבר כעת תוך התחייבות להפקדת העירבון הכספי מחר. הבקשה הגיעה לפתחי מן הטעם שאני שופטת תורנית היום בבית משפט השלום בנצרת.

לאחר עיון בנימוקי הבקשה, מצאתי, כי יש להיעתר לה. ברי, כי להפקדת סכום כסף נדרשים המבקשים לפרק זמן סביר ויממה אחת בהחלט עומדת בהגדרה של פרק זמן סביר. יחד עם זאת, צו המניעה הארעי נדרש להם באופן דחוף ולפיכך מצאה כבוד השופטת אייזנברג להיעתר לבקשה במעמד צו אחד. אי לכך, אין מקום לעכב את כניסתו של צו המניעה הארעי לתוקף.

לפיכך, קובעת שצו המניעה הארעי שניתן ייכנס לתוקף כבר היום והחל ממועד החלטה זו, יחד עם זאת במידה והמבקשים לא יפקידו את העירבון הכספי עד לא יאוחר מיום 20.4.11 בשעה 12:00, ייפקע תוקפו. אמנם המבקשים טוענים, כי כבר מחר יפקידו את העירבון, אך יחד עם זאת לקחתי בחשבון את חג הפסח.



המזכירות תמציא לאלתר למבקשים.


ניתנה היום, י"ג ניסן תשע"א, 17 אפריל 2011, בהעדר הצדדים.








א בית משפט שלום 26768-04/11 שלמה פייר, סול-דניס נכסים בע"מ, עפרה עוז נ' ישראל פינקלשטין, מנחם פינקלשטיין (פורסם ב-ֽ 17/04/2011)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים