Google

עינבל בוחבוט, גיא בוחבוט, כבל גיא בע"מ - שמשון מזרחי

פסקי דין על עינבל בוחבוט | פסקי דין על גיא בוחבוט | פסקי דין על כבל גיא | פסקי דין על שמשון מזרחי

16242-06/11 א     24/07/2011




א 16242-06/11 עינבל בוחבוט, גיא בוחבוט, כבל גיא בע"מ נ' שמשון מזרחי




לך






בית המשפט המחוזי בחיפה

ת"א 16242-06-11 בוחבוט ואח' נ' מזרחי



24 יולי 2011


בפני
כבוד השופט א' קיסרי






התובעים
1.
עינבל בוחבוט

2.
גיא בוחבוט
3.
כבל גיא בע"מ

נגד


הנתבעים

שמשון מזרחי
<#2#>


נוכחים:
ב"כ המבקשים: עו"ד יונאי
+ עו"ד גב' אופירה אשל
ב"כ המשיב עו"ד נקר
המבקשים 1 ו-2
המשיב

החלטה

בהחלטה שניתנה ביום 21.6.11 נקבע שיתקיים קדם משפט וכי בגדרו תישקל האפשרות להורות על התמחרות בין הצדדים בנוגע למניות החברה והשליטה בהם. עוד נקבע כי המבקשים (התובעים) ובאי כוחם יעבירו למשיב (הנתבע) את כל הנתונים הכספיים הנוגעים לפעילותה העסקית של החברה, וזאת על מנת שלמשיב תהיה אפשרות לגבש עמדה בנוגע להליך התמחרות
אשר סברתי, ואני עדיין סבור, שיש לקיימו בין הצדדים, על אחת כמה וכמה
לאחר שעיינתי בכתב ההגנה שהגיש הנתבע ובבקשות לעיכוב הליכים ולדחייה על הסף של התביעה.

בפתח הדיון הסתבר כי הדו"ח הכספי המבוקר של שנת 2010 הועבר רק בסוף השבוע שעבר, ועמדת הנתבע היא, והוא צודק בכך, שדרוש לו זמן כדי ללמוד את המסמך ולגבש עמדה בנושא ההתמחרות.

באי כח שני הצדדים הזכירו את האפשרות שעל מנת לאפשר לנתבע גישה למידע יש מקום לצמצם את תחולתו של
צו המניעה שניתן בהחלטה מיום 26.6.11 על ידי כך שהנתבע יוכל לבוא בדברים עם רואה החשבון של החברה , עם מנהלת החשבונות שלה (גב' אוולין בוהדנה) , ועם יועץ עסקי, יעקב גורחובסקי המועסק בשירותה, הכל כדי שיוכל לקבל את מלוא המידע הדרוש לו לצורך גיבוש עמדתו בנושא ההתמחרות.

הדבר נראה לי ובהתאם לכך אני מורה על צמצום תחולתו של צו המניעה באופן שיאפשר לנתבע לבוא בדברים עם האנשים האמורים, לבקש ולקבל מהם כל חומר הנוגע לפעילותה העסקית ולמצבה הכספי של החברה.

הבנתי מב"כ התובעים כי נמצא ברשותו דו"ח סקור נכון ליום 31.5.11, וכי העתקו הועבר כבר לנתבע. ב"כ התובעים יגיש, לבית המשפט, העתק שלו עד יום 28.7.11.
התובעים יעבירו לנתבעת גם את צפי ההזמנות המצוי כרגע בידי החברה.

לקראת חתימת ההחלטה פנה המשיב וביקש לאפשר לו לקיים פעילות שלטענתו הוא קיים בעבר, והיא קורסי הכשרה בחסות משרד העבודה, שאותם הוא קיים בחצרי החברה. עניין זה מחייב, לטענתו, צמצום נוסף של
צו המניעה מפני שאין מקום אחר שבו הוא יכול לקיים את הקורסים האלה. התובעים טוענים כי קורס כזה התקיים לאחרונה לפני כשנה וחצי ומכול מקום, אין דחיפות לעניין לפני שיתקיים קדם המשפט הבא. עמדה זו נראית לי בעיקר מפני שהעניין הועלה על ידי הנתבע לקראת סוף הדיון בלא שנמסרו פרטים מספיקים על מנת לשקול את השיקולים הרלוונטיים ובהם מידת הפגיעה בנתבע והדחיפות שיש לתת לעניין ודומני שהתובעים צודקים כשהם מציינים שככל שתתקיים התמחרות בדיון הקרוב תבוא הבעיה על פתרונה.

קדם משפט נוסף יתקיים ביום 2.8.11 בשעה 10:00.

כפי שצוין בהחלטה מיום 21.6.11 בכוונתי להורות על התמחרות בין הצדדים ביחס למניות החברה והשליטה בה. בגדר תהליך ההתמחרות וכפועל יוצא שלו, הצד שלא יזכה בהתמחרות יעביר את מניותיו לצד שזכה תמורת התשלום שייקבע ותמורת שחרור מוחלט מכל הערבויות האישיות לצדדים שלישיים כלשהם (בנקים, ספקים וכיוצ"ב).

התובעים יביאו לידיעת כל מי שבידו ערבויות כאלה את העובדה שהליך התמחרות מעין זה עומד על סדר היום, וכי כפועל יוצא שלו יחול שינוי בבעלות על מניות החברה. התובעים יאשרו בהודעה לבית המשפט עד יום 31.7.11, כי הדבר נעשה.

ניתנה והודעה היום כ"ב תמוז תשע"א, 24/07/2011 במעמד הנוכחים.



אלכס קיסרי, שופט

הוקלד על ידי: מאירה שיינברג







א בית משפט מחוזי 16242-06/11 עינבל בוחבוט, גיא בוחבוט, כבל גיא בע"מ נ' שמשון מזרחי (פורסם ב-ֽ 24/07/2011)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים