Google

ערן לוי, לירז לוי, כהן אייל ואח' - רשם האגודות השיתופיות, עוזר רשם האגודות השיתופיות מר זרח יהב, יתד – מושב עובדים להתיישבות חקלאית שיתופית בע"מ ואח'

פסקי דין על ערן לוי | פסקי דין על לירז לוי | פסקי דין על כהן אייל ואח' | פסקי דין על רשם האגודות השיתופיות | פסקי דין על עוזר רשם האגודות השיתופיות מר זרח יהב | פסקי דין על יתד – מושב עובדים להתיישבות חקלאית שיתופית ואח' |

48550-11/11 עמנ     01/12/2011




עמנ 48550-11/11 ערן לוי, לירז לוי, כהן אייל ואח' נ' רשם האגודות השיתופיות, עוזר רשם האגודות השיתופיות מר זרח יהב, יתד – מושב עובדים להתיישבות חקלאית שיתופית בע"מ ואח'








בית המשפט המחוזי בירושלים בשבתו כבית-משפט לעניינים מנהליים
לפני כב' השופט ד"ר יגאל מרזל



עמ"נ 48550-11-11 לוי ואח'

נ' רשם האגודות השיתופיות
- עו"ד אורי זליגמן ואח'




המבקשים
:
(המערערים)
1
.
ערן לוי
2
.
לירז לוי

3
.
כהן אייל

4
.
כהן דנה
כולם על-ידי ב"כ עו"ד ווסר אדוארדו


- נ ג ד -

המשיבים
:
1. רשם האגודות השיתופיות
– עו"ד אורי זליגמן
- נמחק
2. עוזר רשם האגודות השיתופיות מר זרח יהב
- נמחק

3. יתד – מושב עובדים להתיישבות חקלאית שיתופית בע"מ

על-ידי ב"כ עו"ד אייל סודאי

4. עו"ד עופר נועם חוקר ממונה על ידי רשם האגודות
– נמחק

5. מינהל מקרקעי ישראל – האגף החקלאי

על-ידי פרקליטות מחוז ירושלים (אזרחי)



החלטה


1.
עיינתי בהודעת המערערים שבאה לאחר החלטתי מיום 28.11.2011 – החלטה בה נדחתה הבקשה לצו ביניים כמו גם התבקשו המערערים ליתן עמדתם בעניין מחיקת משיבים מן הערעור. לאחר עיון זה, לא מצאתי מקום לשנות מהחלטתי לעניין אי מתן צו הביניים המבוקש. לבד מהנימוקים שהובאו בהחלטתי בנדון, ושעליהם איני מוצא מקום לחזור, הרי שהמסמך שנתבקש לצרפו כעת היה בידי המבקשים עוד קודם להגשת הבקשה ואין מקום לצרפו כעת. סעיפים 4-5 להחלטה מושא הערעור מתארים מצב הנכון ליום 17.1.2010 ואין בהם די למתן צו ביניים בעת הזו. מעבר לכך, וכפי שיובהר להלן, נקבע ממילא בתיק זה מועד דיון קרוב, כך שככל שהטענה היא לנזק שייגרם – יש במועד הדיון הקרוב ובאין אינדיקציה להקצאה של הנחלות, כדי לייתר מטעם נוסף את הבקשה לצו הביניים. זאת, תוך שהמשיבים יודעים על העתירה והסעדים שנתבקשו בה – על כל המשתמע מכך לעניין החלטות שיתקבלו בתקופת הביניים – אם יתקבלו.

2.
אשר למשיבים בערעור, הרי שעולה מהטיעון שהוגש, כי אף לעמדת ב"כ המערערים – המדובר בכלל הנובע במפורש מן הדין. מעבר לכך, אוסיף ואציין, כי הטענות שיש למערערים לגופו של עניין, יתבררו בדיון ובכלל זה הסעדים שהתבקשו בעניין דו"ח החוקר (ומבלי שאביע בשלב זה עמדה בנדון). בהמשך לכך, אני מורה בזאת על מחיקת המשיבים 1, 2 ו-4 מן ההליך, בלא צו להוצאות.

3.
הערעור יישמע ביום 11.1.2012 בשעה 10:30.

א.
תיקי המוצגים יוגשו על-ידי הצדדים, כמפורט בתקנות 438(1) ו-441 לתקנות סדר הדין האזרחי, התשמ"ד-1984 (להלן – "התקנות").

ב.
בהתאם לסמכות בית המשפט לפי הוראת תקנה 446(א) סיפא לתקנות, יגיש הצד המערער את עיקרי הטיעון לפחות 21 יום לפני מועד הדיון, ואילו הצד המשיב יעשה כן לפחות 14 יום לפני המועד הנ"ל, בלא תלות בהגשת עיקרי הטיעון מצד המערער. עיקרי הטיעון לא יעלו על 9 עמודים בהדפסה רגילה וברווח כפול, זולת אם תינתן רשות מיוחדת להיקף אחר.

ג.
תשומת לב הצדדים ובאי-כוחם מוסבת להוראות תקנות 446(ג) ו-(ד) לתקנות.

ד.
בקשות להארכת מועד לנקיטת הליך או ביצוע פעולות שנקבעו על ידי בית המשפט יוגשו בצירוף עמדת הצד שכנגד או הסבר מדוע לא ניתן היה להשיג עמדה זו.

ה.
בקשות לדחיית מועדי דיון שנקבעו וייקבעו בתיק זה, אם יוגשו, ייעשו בהתאם להוראת נוהל 1-10 (טיפול בבקשות לדחיית מועדי דיון), או (לפי העניין) להוראת נוהל 2-10 (טיפול בבקשות לדחיית מועד מטעמים הקשורים בקיום דיון באותו מועד לפני שופט אחר), אשר יצאו מלפני נשיאת בית המשפט העליון. בקשות שלא יוגשו באמצעות הטפסים שצורפו להוראות נוהל אלו, או בקשות שלא צורפו להן האישורים הנדרשים, או שנשמטו מהן פרטים רלבנטיים – יכול ויידחו מטעם זה בלבד. ניתן לעיין בהוראות הנוהל באתר האינטרנט של הרשות השופטת או במזכירות בית המשפט.

ו.
אי הגשת עיקרי טיעון במועדים האמורים במדויק ובהיקף הנ"ל תיחשב כאי הגשת המסמך, על כל המשתמע מכך.
ז.
מסמכים כאמור שיוגשו באיחור לא יתקבלו לתיק, זולת אם תתבקש ותענה בקשה להגישם באיחור.


ח.
תיק המוצגים יכול שיוגש יחד עם עיקרי הטיעון.

המזכירות תשלח החלטה זו לב"כ הצדדים, באמצעות הפקסימיליה
. כמו כן, יוודא ב"כ המערערים המצאת החלטתי זו בצירוף מלוא כתבי בית הדין למשיבים, וזאת עד ליום 6.12.2011. אישור מסירה יישמר ויוצג לבית המשפט במידה ויתבקש לעשות כן.

ניתנה היום, ה' בכסלו תשע"ב, 1 בדצמבר 2011, בהעדר הצדדים.













עמנ בית משפט לעניינים מנהליים 48550-11/11 ערן לוי, לירז לוי, כהן אייל ואח' נ' רשם האגודות השיתופיות, עוזר רשם האגודות השיתופיות מר זרח יהב, יתד – מושב עובדים להתיישבות חקלאית שיתופית בע"מ ואח' (פורסם ב-ֽ 01/12/2011)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים