Google

מוריס מנצור - שרביט חברה לביטוח בע"מ

פסקי דין על מוריס מנצור | פסקי דין על שרביט חברה לביטוח בע"מ

40245-10/11 א     02/01/2012




א 40245-10/11 מוריס מנצור נ' שרביט חברה לביטוח בע"מ








בית משפט השלום בפתח תקווה



ת"א 40245-10-11 מנצור נ' שרביט חברה לביטוח בע"מ
תיק חיצוני
:




בפני

כב' השופטת
ריבה שרון

תובע
מוריס מנצור

- ע"י ב"כ עו"ד מירב קרן


נגד

נתבעת
שרביט חברה לביטוח בע"מ

- ע"י ב"כ עו"ד עמוס שניצקי ואח'



החלטה

1.
בהמשך להחלטה קודמת, לאחר שעיינתי במסמכים הרפואיים המצורפים לכתב התביעה ובתגובה לבקשה למינוי מומחה, הגעתי למסקנה שיש צורך בשלב זה במינוי מומחה רפואי מטעם בית המשפט, בתחום האורתופדי.

אני ממנה כמומחה מטעם בית המשפט את ד"ר גיל לאופר (להלן: "המומחה") .
2.
המומחה יואיל לחוות את דעתו בעניין מצבו הרפואי של התובע שנפגע בתאונה נשוא התביעה מיום 8/7/07 (להלן: "התאונה"), לקבוע אם קיים קשר סיבתי בינה ובין תלונות התובע והטיפולים שעבר- חלקם או כולם וכן האם נותרה נכות, תוך התייחסות לנכויות זמניות ולנכות צמיתה, אם בכלל. כן יואיל המומחה להתייחס לשאלת הצורך בטיפולים, למהותם של כאלה, אם בכלל. הכל,- בשים לב אף לרקע הרפואי הרלוונטי, כפי שיוצג בפני
ו ע"י הצדדים וכן- להתייחס למצב האורתופדי שאינו קשור לתאונה, ככל שימצא שיש כזה.
3.
כדי למנוע עיכובים עתידיים בניהול התיק ו/או תקלות,- מתבקש המומחה לבחון כבר עתה את זהות הצדדים ולהודיע לבית המשפט, רק למקרה שקיימים/היו קיימים קשרים אישיים מיוחדים או קשרי עבודה על בסיס פרטי בינו ובין מי מהצדדים (בעלי דין או ב"כ)
ו/או גופים הקשורים בהם ו/או באי כוחם, לרבות טיפול במי מבעלי הדין, בכל מסגרת שהיא. ב"כ הצדדים מתבקשים אף הם לבחון את זהות המומחה ולהודיע האם קיימת מניעה ממשית שמקורה בקשרי עבודה והיכרות אישית כאמור, שבגינם יש מקום לשקול את מימוש המינוי בתיק זה.
4.
בשכ"ט המומחה ובעלות בדיקות עזר לצורך חוות הדעת שאינן מכוסות במסגרת הציבורית - תישא בשלב זה הנתבעת כמימון ביניים ובסיום ההליך יוכל כל צד להעלות טענותיו לענין זה.
בירור שיעור שכ"ט המומחה והתשלום ייעשו מראש טרם הבדיקה ותשומת לב המומחה מופנית לכך כדי למנוע עיכובים מיותרים בחוות הדעת.
ב"כ הנתבעת יואילו לעקוב ולוודא כי חשבונו של המומחה נתקבל במשרדה בתוך 21 יום מהיום, ואם לא- יפעלו לבקשו ולאחר מכן- ידאגו לפרעונו בתוך 14 יום מקבלתו.
5.
ב"כ התובע יקבע בדיקה במועד מוקדם ככל האפשר,
החל מבעוד 45 יום ממועד הפניה אל מומחה ויידע את ב"כ הנתבעת בדבר מועד הבדיקה, מיד עם תיאומו
.
המומחה יואיל לבדוק את התובע ולהגיש את חוות דעתו לבית המשפט בהקדם האפשרי, אך לא לפני חלוף 45 יום ממועד פנית התובע, כדי לאפשר לנתבעת להמציא לידיו מסמכים


מטעמה.
6.
הצדדים יעבירו למומחה ללא דיחוי את כל המסמכים בדבר הטיפול הרפואי שניתן לתובע והבדיקות שנבדק לצורך אותו טיפול, הנוגעים לעניין שבמחלוקת, ובהתאם לתקנות פיצויים לנפגעי תאונות דרכים (מומחים), תשמ"ז-1986.
המומחה רשאי לדרוש מהצדדים כל מסמך רפואי שימצא לנכון וכן להפנות את התובע לכל בדיקת עזר שיזדקק לה.
7.
עם קבלת חוות-הדעת יגישו הצדדים תחשיבי נזק כדלקמן: התובע- עד ליום 1/4/12, הנתבעת- עד ליום 15/4/12. הגשת תחשיב נזק ע"י צד כלשהו אינה מותנית בקבלת תחשיב הנזק של משנהו. תחשיבי הנזק יהיו מגובים באסמכתאות ויכללו התייחסות לאפשרות שתינתן פסיקה לפי סעיף 4 ג'.
8.

הליכים מקדמיים שטרם הסתיימו, לרבות תצהירי תשובות לשאלונים, גילוי מסמכים כללי וספציפי, פרטים נוספים וכיו"ב יושלמו הדדית בתוך 14 יום מהיום.

9.
פגרות בתי המשפט תבואנה במנין הימים והמועדים שנקבעו בהחלטתי לעיל.

המזכירות תואיל לשלוח את החלטתי למומחה (בדואר) ולב"כ הצדדים- בפקס

ניתנה היום, ז' טבת תשע"ב, 02 ינואר 2012, בהעדר הצדדים.








א בית משפט שלום 40245-10/11 מוריס מנצור נ' שרביט חברה לביטוח בע"מ (פורסם ב-ֽ 02/01/2012)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים