Google

מוסטפא סעיד סאבח ,מחמד גמיל סבח,אברהים רשיד טועמה,עיסא מחמד עיסא סבאח,מחמד לוטפי מחמד טועמה,עבד אלחפיז מחמד סבאח,מחמוד מחמד עיסא סבאח,אברהים מחמד עיסא - מחאמיד עאמר ג'בר,מחאמיד ח'אלד ג'בר,אלנגאח חב' לעבודות בנייה ותפוח בע"מ,מחאמיד מחמוד ג'בר,מחאמיד ג'בר פריד,ג'בר מחמיד עבודות פיתוח ושיפוצים בע"מ,מחאמיד

פסקי דין על מוסטפא סעיד סאבח | פסקי דין על מחמד גמיל סבח | פסקי דין על אברהים רשיד טועמה | פסקי דין על עיסא מחמד עיסא סבאח | פסקי דין על מחמד לוטפי מחמד טועמה | פסקי דין על עבד אלחפיז מחמד סבאח | פסקי דין על מחמוד מחמד עיסא סבאח | פסקי דין על אברהים מחמד עיסא | פסקי דין על מחאמיד עאמר ג'בר | פסקי דין על מחאמיד ח'אלד ג'בר | פסקי דין על אלנגאח חב' לעבודות בנייה ותפוח | פסקי דין על מחאמיד מחמוד ג'בר | פסקי דין על מחאמיד ג'בר פריד | פסקי דין על ג'בר מחמיד עבודות פיתוח ושיפוצים | פסקי דין על מחאמיד |

6672/02 דמ     11/07/2004




דמ 6672/02 מוסטפא סעיד סאבח ,מחמד גמיל סבח,אברהים רשיד טועמה,עיסא מחמד עיסא סבאח,מחמד לוטפי מחמד טועמה,עבד אלחפיז מחמד סבאח,מחמוד מחמד עיסא סבאח,אברהים מחמד עיסא נ' מחאמיד עאמר ג'בר,מחאמיד ח'אלד ג'בר,אלנגאח חב' לעבודות בנייה ותפוח בע"מ,מחאמיד מחמוד ג'בר,מחאמיד ג'בר פריד,ג'בר מחמיד עבודות פיתוח ושיפוצים בע"מ,מחאמיד




4


בתי הדין לעבודה

בית הדין האזורי לעבודה - חיפה
דמ 006672/02
עד
דמ 6679/02


בפני
:
כב' הרשם מירון שוורץ

תאריך:
11/07/2004



בעניין:
1. מוסטפא סעיד סאבח

2. מחמד גמיל סבח

3. אברהים רשיד טועמה

4. עיסא מחמד עיסא סבאח

5. מחמד לוטפי מחמד טועמה

6. עבד אלחפיז מחמד סבאח

7. מחמוד מחמד עיסא סבאח

8. אברהים מחמד עיסא
סבאח
ע"י ב"כ עוה"ד מורסי אבו מוך ואח'

התובעים

נ ג ד


1 . מחאמיד
עאמר ג'בר

2 . מחאמיד
ח'אלד ג'בר

3 . אלנגאח חב' לעבודות בנייה ותפוח בע"מ

4 . מחאמיד
מחמוד ג'בר

5 . מחאמיד
ג'בר פריד

6 . ג'בר מחמיד עבודות פיתוח ושיפוצים בע"מ

7 . מחאמיד
נגאח אסעד
ע" ב"כ עו"ד ריאד אניס

הנתבעים

פסק דין


1. התביעות בתיקים לעיל הוגשו עוד ביום 15.10.02.

2. לאחר שחמישה מועדי דיון להוכחות נדחו מסיבות כאלה ואחרות, התקיימה ביום 15.5.03 ישיבה בתיק זה בפני
כב' הרשמת (כתוארה אז) מ.פריימן, ישיבה אשר אמורה היתה להיות ישיבת הוכחות.
לישיבה זו התייצב רק ב"כ הנתבעים, עו"ד ראיד מחאמיד
, אשר הודיע כי הוא מופיע על דעת שני הצדדים, אשר הגיעו להסכמה לפיה, יועבר התיק להכרעתו של בורר בשם עו"ד ריאד אניס
ולכן, מבקשים הצדדים לעכב את ההליכים בתיק.

3. בהתאם לכך, הורה ביה"ד על עיכוב ההליכים, אלא שבמשך כמעט שנה תמימה, לא פנו הצדדים להליך הבוררות. ביום 15.4.04 הגיש ב"כ התובעים הודעה לביה"ד בה ביקש לקבוע מועד לדיון בתיק.

4. בהתחשב בעובדה כי המדובר בתיקי דיון מהיר, אשר חלף זמן רב מאז הוגשו התביעות בהם, נקבע התיק לדיון ביום 24.5.04.

5. לאחר שהתברר במועד הדיון הנ"ל, כי אין מצויים בתיק ביה"ד אישורי מסירה, קבע ביה"ד בהחלטתו מיום 24.5.04 את ישיבת ההוכחות אשר אמורה היתה להתקיים היום בשעה 13:00.

6. חרף העובדה, כי הצדדים זומנו לישיבת היום בהתראה של חודש ומחצה, הגישו הצדדים הבוקר, ביום שנקבע לדיון, "בקשה דחופה ומוסכמת לדחיית מועד דיון", זאת בטענה כי הם מעונינים "למצות את הליך המו"מ ביניהם".

7. הואיל והיה לצדדים זמן די והותר לצורך מיצוי הליכי מו"מ ביניהם, קבעתי במסגרת החלטתי שניתנה הבוקר, ונמסרה ידנית לב"כ הנתבעים, כי אם לא יעלה בידי הצדדים להגיע לידי הסכם פשרה חתום עד לשעת הדיון, תתקיים ישיבת ההוכחות, כפי שנקבע מבעוד מועד בשעה 13:00.

8. היום בשעה 11:30 לערך, לאחר שקיבל ב"כ הנתבעים את החלטתי כאמור לעיל, נכנס הוא ללשכתי וביקש להודיע על הסכמה דיונית אליה הגיעו הצדדים ולפיה תינתן להם שהות של 30 ימים לניהול מו"מ בסיומה יגישו הסכם פשרה שאם לא כן, תמחק התביעה.
לאחר שהוסבר לב"כ הנתבעים, כי אין מחויב ביה"ד לאשר כל הסכמה אליה הגיעו הצדדים, ובוודאי שלא הסכמה דיונית כגון זו, והובהר לו - על-ידי- כי עליו להתייצב לישיבת ההוכחות היום בשעה 13:00, בחר ב"כ הנתבעים להגיש במזכירות ביה"ד בשעה 12:30, הודעה בכתב, חתומה על-ידו בלבד, בשם שני הצדדים, בה חזר על בקשתו, כפי שהועלתה בפני
בע"פ, אולם לא המתין למתן החלטה כלשהי בנושא ואף לא התייצב לישיבת ההוכחות בשעה 13:00, כמתחייב.

9. השעה כעת 14:00, אין התייצבות מטעם הנתבעים ואף לא מטעם התובעים, זאת מבלי שאיש מהם קיבל את רשותו של ביה"ד לכך, ומבלי שנתקבלה החלטה כלשהי לעניין ההודעה על הסדר דיוני שהוגשה מטעם הצדדים.

10. בנסיבות שתוארו לעיל, אינני מוצא מקום לאשר את ההסדר הדיוני, אליו הגיעו הצדדים, כעולה מהודעת ב"כ הנתבעים, זאת הן לנוכח העובדה, כי לא ניראה לי סביר מבחינת התובעים, לנהל מו"מ כאשר בכל מקרה בו לא יצלח, תמחק התביעה, והן לנוכח העובדה, כי הסדר דיוני כאמור, יכול היה להיות מושג ומוגש כבר לפני שבועות ארוכים, הן לפני ההחלטה הקובעת את מועד דיון היום והן לאחריה, אולם בוודאי שלא חצי שעה לפני מועד הדיון, כפי שעשו הצדדים.

11. התנהגותם של הצדדים, אשר בחרו לעשות דין לעצמם ולהעמיד את ביה"ד בפני
עובדה מוגמרת, תוך זלזול מופגן בזמנו ויומנו אשר יכול היה להכיל דיונים אחרים במקום ישיבת ההוכחות אליה היו אמורים להתייצב היום, לא רק שמחייבת מחיקת התביעה אלא גם מצדיקה את חיובם של הצדדים בתשלום הוצאות לטובת אוצר המדינה.

12. אשר על כן, התביעות בתיקים שמספריהם לעיל תמחקנה.

13. התובעים, ביחד ולחוד, כמו גם הנתבעים, ביחד ולחוד, ישלמו סך כולל של 1,500 ש"ח (כל צד) הוצאות לטובת אוצר המדינה, וזאת מהנימוקים שפורטו לעיל.


ניתנה היום כ"ב בתמוז, תשס"ד (11 ביולי 2004) בהעדר.
המזכירות תמציא העתקים לב"כ הצדדים.
מירון שוורץ
, רשם


006672/02דמ 710 גלית בן שימול








דמ בית דין אזורי לעבודה 6672/02 מוסטפא סעיד סאבח ,מחמד גמיל סבח,אברהים רשיד טועמה,עיסא מחמד עיסא סבאח,מחמד לוטפי מחמד טועמה,עבד אלחפיז מחמד סבאח,מחמוד מחמד עיסא סבאח,אברהים מחמד עיסא נ' מחאמיד עאמר ג'בר,מחאמיד ח'אלד ג'בר,אלנגאח חב' לעבודות בנייה ותפוח בע"מ,מחאמיד מחמוד ג'בר,מחאמיד ג'בר פריד,ג'בר מחמיד עבודות פיתוח ושיפוצים בע"מ,מחאמיד (פורסם ב-ֽ 11/07/2004)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים