Google

ברוך אייזנשטיין - שפי אריזות בע"מ

פסקי דין על ברוך אייזנשטיין | פסקי דין על שפי אריזות בע"מ

27962-02/12 תת     25/04/2012




תת 27962-02/12 ברוך אייזנשטיין נ' שפי אריזות בע"מ






בפני

כב' הרשמת ורדה שוורץ
המבקש

ברוך אייזנשטיין
נגד
המשיבה

שפי אריזות בע"מ
החלטה

תגובה זו של המשיבה לא הובאה בפני
אלא ביום אתמול ולהלן החלטתי בבקשה לחיוב בהוצאות.
בפני
בקשה לחייב את המשיבה בהוצאות בגין הטלת צוי עיקול על נכסיו של המבקש בתיק ההוצאה לפועל נשוא תיק זה, למרות החלטה שניתנה ביום 28.3.12 לפיה עוכבו ובוטלו כל ההליכים בתיק ההוצאה לפועל בעקבות הפקדת מלוא סכום החוב בקופת בית המשפט.
לאחר שעיינתי גם בתגובת ב"כ המשיבה ותשובת המבקש (כפי שהוגשה ביום 16.4.12) עולה כי ב"כ המשיבה אכן ידע על ההחלטה שניתנה ביום 28.3.12 ואף עתר בעקבותיה לבטול הליכי העיקול בתיק ההוצאה לפועל.
לטענת ב"כ המשיבה לא עודכן בפועל תיק ההוצאה לפועל בעיכוב ההליכים ולפיכך, נפלה שגגה במשרדו והתבקשו צוי עיקול חדשים על נכסי המבקש.
דהיינו, התבקשו צוי העיקול בלא שאיש עיין בפרטי התיק הספציפי.
לטעמי, חלה על ב"כ הזוכה בתיק הוצאה לפועל החובה לעדכן את תיק ההוצאה לפועל בצו עיכוב ההליכים ולוודא שהעדכון אכן בוצע, אם הוא פועל בתיקי ההוצאה לפועל כשהוא עוצם עיניים מצוי בית משפט המתייחסים לאופן ניהול אותם תיקי הוצאה לפועל והמצויים בידיעתו.
אל לו לב"כ זוכה להסתמך באופן עיוור על עדכון תיק ההוצאה לפועל בלשכת ההוצאה לפועל בצוי בית המשפט במיוחד כאשר על פי שיטת המשפט הנהוגה במחוזותינו - הזוכה הוא "אדון כל ההליכים".
על ב"כ זוכה מוטלת החובה לנהל תיק מקביל במשרדו ולעדכן את התיק המתנהל במשרדו בפרטי הצווים החלים בעניינו ואף לעדכן את תיק ההוצאה לפועל באותם הצווים וההחלטות ולוודא קליטתם.
כפי שחש ב"כ המשיבה כי חלה עליו החובה לבטל את ההליכים בתיק ההוצאה לפועל לאחר שהומצאה לו החלטתי מיום 28.3.12, כן חלה עליו החובה להימנע מנקיטת פעולות בתיק ההוצאה לפועל כציות לצו עיכוב ההליכים שניתן באותה ההחלטה ואין הוא יכול לסמוך על כך שהחלטת בית המשפט לא עודכנה בפועל בתיק ההוצאה לפועל.
מחדלו זה של ב"כ המשיבה אילץ את המבקש לחטט רגליו ולפנות לשכת ההוצאה לפועל ועל כן זכאי הוא לתשלום הוצאות על טרחתו.
בנסיבות העניין, מובן לי חוסר האמון שחש המבקש כלפי ב"כ המשיבה והעדפתו לנקוט בפעולה לבטול צוי העיקול בעצמו במקום לפנות לב"כ המשיבה.
די אף בעוגמת הנפש והטרדה שנאלץ המבקש להטריד עצמו ולו בשיחת טלפון למשרדו של ב"כ המשיבה כפי שהוצע בתגובת ב"כ המשיבה כדי לחייב בהוצאות.
אשר על כן, הנני מחייבת את המשיבה לשלם למבקש הוצאות בסך 500 ₪.
ניתנה היום, ג' אייר תשע"ב, 25 אפריל 2012, בהעדר הצדדים.

בית משפט השלום בתל אביב - יפו
ת"ת 27962-02-12 שפי אריזות בע"מ
נ' אייזנשטיין

תיק חיצוני: 1212588115
1 מתוך 2








תת בית משפט שלום 27962-02/12 ברוך אייזנשטיין נ' שפי אריזות בע"מ (פורסם ב-ֽ 25/04/2012)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים