Google

קורל תל בע"מ, יבין גיל מור - לוחות מקוונים בע"מ

פסקי דין על קורל תל | פסקי דין על יבין גיל מור | פסקי דין על לוחות מקוונים בע"מ

38668-09/11 א     02/05/2012




א 38668-09/11 קורל תל בע"מ, יבין גיל מור נ' לוחות מקוונים בע"מ






מספר בקשה:3
לפני
כב' השופטת ריבה ניב
מבקשים/ נתבעים

1. קורל תל בע"מ

2. יבין גיל מור
נגד
משיבה/ תובעת

לוחות מקוונים בע"מ
החלטה

לפני בקשה למתן צווים למענה על שאלונים, לגילוי מסמכים ולעיון.

המבקשת היא חברה הבעלים והמפעילה של אתר "יד 2". המשיבה היא בעלים ומפעילה של אתר "זה וזה". התביעה הוגשה בסך של 500,000 ₪ על ידי המשיבה בעילת לשון הרע, בגין מכתב שנשלח ע"י המשיבה ואשר מהוה, לשיטתה, את עילת התביעה. המשיבה טענה גם לקיומן של עוולות נוספות (ר' ס' 71-74 לכתב התביעה) והעמידה תביעתה מ"שיקולי אגרה" על הסך האמור. לחלופין, טענה המשיבה כי הינה זכאית לפיצוי בסך 100,000 ₪ כפיצוי ללא הוכחת נזק בשל פרסומו של דבר לשון הרע.

המבקשים (המבקשת ומנהלה) ביקשו כי בית המשפט ייתן צו למענה על שאלונים, לגילוי מסמכים ולעיון - לאחר ששלחו למשיבה את דרישותיהם – ואלה לא נענו. חלף מסירת תצהיר למענה, נשלח מכתב לאקוני ואזכור לגבי חשבונית ששולמה כביכול למשרד פרסום. לטענת המבקשים המסמכים רלוונטיים שכן הינם מתייחסים למוניטין הנטען של המשיבה, למסע הפרסום שביקשו לפרסם וכו'. כך גם באשר לשאלונים, המשיבה נדרשה לענות על נושאים הקשורים בכמות התכנים והמודעות שנסרקו מתוך אתר יד 2 (שאלות 2-6) וקבלת המכתב על ידי פיני גרשון – הפרזנטור במסע הפרסום (שאלה 7).

המשיבה טענה כי התשובות שנתנה מספקות, ודרישות נוספות- אינן רלבנטיות. עוד טענה כי לנוכח העובדה שעילת התביעה היא הוצאת לשון הרע, ופיצוי ללא הוכחת נזק, אין להורות לה להשיב וליתן נתונים מסחריים העשויים להועיל למבקשים – המתחרים במשיבה. לשיטתה, הדרישות המקדמיות בהליך זה מהוות ניסיון לדלות נתונים שישמשו את המבקשים בתביעה שהגישו בבית המשפט המחוזי (ת"א 790-12-09) כנגד המשיבה כאן. עוד נטען כי המשיבה שלחה את עותק החשבונית יחד עם המענה על הדרישה לגמ"ס.

אם מוותרת המשיבה על יתר העילות ומסתפקת בפיצוי הכספי ללא הוכחת נזק- תתכבד ותודיע זאת במפורש ואף תצמצם את סכום התביעה. אם לאו, וככל שעומדת היא על יתר העילות, המסמכים הנדרשים רלבנטים להן.
לפיכך, בהעדר הודעה מצמצמת כאמור לעיל, הנני נעתרת לבקשה.
הואיל ומועד הדיון קרוב- תינתן תשובת התובעת ביום הדיון.
ניתנה היום, י' אייר תשע"ב, 02 מאי 2012, בהעדר הצדדים.
בית משפט השלום בתל אביב - יפו
ת"א 38668-09-11 לוחות מקוונים בע"מ
נ' קורל תל בע"מ
ואח'

תיק חיצוני:
1 מתוך 2








א בית משפט שלום 38668-09/11 קורל תל בע"מ, יבין גיל מור נ' לוחות מקוונים בע"מ (פורסם ב-ֽ 02/05/2012)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים