Google

פלורי חלווא - רמי חלבי

פסקי דין על פלורי חלווא | פסקי דין על רמי חלבי

32645-07/10 תט     31/05/2012




תט 32645-07/10 פלורי חלווא נ' רמי חלבי








בית משפט השלום בעכו



ת"ט 32645-07-10 חלבי נ' חלווא

תיק חיצוני
:
0801374928




בפני

כב' הרשמת
דנה עופר


המבקשת

פלורי חלווא



נגד


המשיב

רמי חלבי




החלטה


תיק זה הובא בפני
היום על ידי מזכירות ביהמ"ש, בהמשך להחלטות כב' השופטת פיינסוד-כהן מיום 27.7.10 ו-9.10.10.

עסקינן בהתנגדות לביצוע שטר, במסגרתה טוענת המבקשת, כי אזהרת ההוצאה לפועל לא הומצאה לידיה כלל, וכי השיק נשוא ההתנגדות כלל לא נחתם בידיה. המשיב התבקש להגיב לטענות המבקשת, ולצרף לעיון ביהמ"ש מסמכים רלבנטיים, אולם החלטות שנשלחו אליו הוחזרו בציון "לא ידוע". על כן נתבקשה לשכת ההוצאה לפועל ליתן פרטים מלאים יותר אודות המשיב, אך עד היום לא נמסרו הפרטים, ונראה כי עקב תקלה כל שהיא התיק לא הובא בפני
כב' השופטת להמשך טיפול.

מעיון בבקשות שבפני
ובכל המסמכים הקיימים בתיק ההוצאה לפועל עולה התמונה הבאה:
א.
אין בתיק ההוצאה לפועל מסמכי פתיחת תיק (בקשה לביצוע שטר והעתק השטר).
ב.
אין בתיק ההוצאה לפועל פרטים מלאים של המשיב (הזוכה). אין מספר תעודת זהות ואין כתובת, מלבד הכתובת "שרהל 12, חיפה", אליה נשלחו ההחלטות הקודמות. באחד מאישורי המסירה החוזרים שנמצאים בתיק ההוצאה לפועל הוסיפה רשות הדואר חותמת "אין רחוב כזה בחיפה".
ג.
המשיב אינו מיוצג על ידי עורך דין. ככל הנראה, בעת פתיחת התיק היה המשיב מיוצג על ידי עו"ד, אך לטענת המבקשת עוה"ד נפטר לפני מספר שנים, וכיום אין בתיק ייצוג. נראה כי הכתובת "שרה 12" (ולא "שרהל") היתה כתובת בא כוח המשיב בעת פתיחת התיק.
ד.
בתיק ההוצאה לפועל אין פעילות כל שהיא מאז שנת 2001.

יחד עם זאת, תוך כדי עיון בתיק ההוצאה לפועל מצאתי גם, כי בשנת 1998 כבר הגישה המבקשת התנגדות ובקשה להארכת מועד, ואלו נדונו במסגרת תיק בש"א 1200/98. מהחלטת ראש ההוצאה לפועל דאז, מר רמזי חוראני, מיום 31.8.98 עולה, כי ביהמ"ש הורה למבקשת להפקיד בקופת ביהמ"ש כתנאי לקבלת ההתנגדות סך של 3,000 ₪, המבקשת לא מילאה אחר תנאי זה, ועל כן התנגדותה נדחתה.

משניתן בעניינה של המבקשת

פסק דין
, לא היתה המבקשת רשאית להגיש שוב התנגדות, שכן הליך זה מוצה, וניתן למבקשת יומה בביהמ"ש. על כן אני סבורה, כי דין הבקשה הנוכחית להימחק. ככל שלא תנמק המבקשת, תוך 30 יום מקבלת החלטה זו, מדוע לא תימחק בקשתה, אורה על מחיקת הבקשה, ועל סגירת תיק ביהמ"ש.

יצויין, כי בשל חוסר המעש בתיק ההוצאה לפועל, ובשל העדר פרטים מלאים של הזוכה, ניתנו כבר מספר החלטות על ידי רשם ההוצאה לפועל, המתרות בזוכה טרם סגירת התיק. התיק נותר פתוח, על אף חוסר המעש, ולמרות ההתראות. המבקשת רשאית לפנות לרשם ההוצאה לפועל בבקשה לסגור את התיק, בהמשך להחלטות שניתנו בעניין זה בלשכת ההוצאה לפועל. יובהר, כי סגירתו המנהלית של התיק בשל חוסר מעש הינה הליך המצוי בתחום סמכותו של רשם ההוצאה לפועל, ואינו עילה להתנגדות לביצוע שטר.

המזכירות תמציא החלטה זו לידי המבקשת.
(בהעדר אפשרות מעשית להמציא את ההחלטה לידי המשיב, איני מורה להמציא את ההחלטה לידיו).

תזכורת פנימית למתן החלטה – 15.7.12.
ניתנה היום, י' סיון תשע"ב, 31 מאי 2012, בהעדר הצדדים.








תט בית משפט שלום 32645-07/10 פלורי חלווא נ' רמי חלבי (פורסם ב-ֽ 31/05/2012)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים