Google

גזאלה אבראהים - מועצה מקומית דיר חנא, כלל חברה לביטוח בע"מ, א.ש רונן הנדסה אזרחית בע"מ ואח'

פסקי דין על גזאלה אבראהים | פסקי דין על מועצה מקומית דיר חנא | פסקי דין על כלל חברה לביטוח | פסקי דין על א.ש רונן הנדסה אזרחית ואח' |

5929-09/08 א     27/01/2013




א 5929-09/08 גזאלה אבראהים נ' מועצה מקומית דיר חנא, כלל חברה לביטוח בע"מ, א.ש רונן הנדסה אזרחית בע"מ ואח'








בית משפט השלום בנצרת



ת"א 5929-09-08 אבראהים ואח'
נ' מועצה מקומית דיר חנא
ואח'

תיק חיצוני
:




בפני

כב' השופטת
רננה גלפז מוקדי


תובעת

גזאלה אבראהים


נגד


נתבעים

1. מועצה מקומית דיר חנא
2. כלל חברה לביטוח בע"מ
צדדי ג'

1. משרד התחבורה


2. חבק מפלסי הגליל בע"מ


3. א.ש רונן הנדסה אזרחית בע"מ

צדדי ד'

1. י.ת.ב בע"מ


2. הפניקס חב' לביטוח בע"מ

החלטה


מונחת בפני
בקשה מטעם התובעת לקיים בדיקה חוזרת אצל המומחה אשר מונה מטעם בית המשפט בתחום האורתופדיה, פרופ' צינמן (להלן: "המומחה").
המדובר בתביעה לפי פקודת הנזיקין [נוסח חדש]. חוות הדעת של המומחה ניתנה ביום 1.11.2010 ולפיה לתובעת לא נותרה נכות כתוצאה מהתאונה נשוא התביעה.
לטענת התובעת, חלה החמרה במצבה הרפואי. לטענתה אובחנה כסובלת מתסמונת
rsd

בקרסול. תסמונת זו גורמת לכאב והגבלה בתנועות הקרסול והיא נובעת מהתאונה נשוא התובענה. התובעת מבקשת, נוכח מצבה הנוכחי, להיבדק פעם נוספת על ידי המומחה מטעם בית המשפט על מנת שהאחרון יעריך את נכותה בהתאם למצבה הנוכחי.
הנתבעות הגישו התנגדותן לבקשת התובעת. הנתבעות טוענות בין היתר כי בהסתמך על התיעוד הרפואי אשר צורף לבקשת התובעת, מצבה הרפואי של
התובעת נגרם כתוצאה מתאונת עבודה אשר ארעה לה ביום 18.9.2011 ואשר אינה קשורה לתאונה נשוא התובענה דנא. עוד טוענות הנתבעות כי ממצאיו של המומחה היו חד משמעיים ולא הותירו ספק באשר למצבה הרפואי של התובעת.
הצדדים השלישיים והרביעיים הצטרפו להתנגדותן של הנתבעות לבקשת התובעת, והוסיפו, בין היתר, כי לתובעת עומדת הזכות להגיש למומחה שאלות הבהרה בצירוף תיעוד רפואי עדכני.

אחר שקראתי את הבקשה והתגובות, ואחר שקראתי שוב את חוות דעתו של המומחה מטעם בית המשפט, אני סבורה כי אין הצדקה להיעתר לבקשתה של התובעת על יסוד החומר הרפואי שצורף ועליו בלבד, אולם על מנת שלא לחסום התובעת מהוכחת החמרה במצבה, נכון יהיה, בנסיבות העניין, לאפשר לתובעת לפנות אל המומחה בשאלות הבהרה באשר לצורך בבדיקה נוספת בהסתמך על תיעוד רפואי עדכני.

התובעת רשאית, בתוך 30 יום מהיום, להגיש למומחה שאלות הבהרה, תוך הצגת תיעוד רפואי עדכני, באשר לצורך בבדיקה נוספת ובעניין זה בלבד.

תזכורת פנימית בעוד חודש.

ניתנה היום, ט"ז שבט תשע"ג, 27 ינואר 2013, בהעדר הצדדים.









א בית משפט שלום 5929-09/08 גזאלה אבראהים נ' מועצה מקומית דיר חנא, כלל חברה לביטוח בע"מ, א.ש רונן הנדסה אזרחית בע"מ ואח' (פורסם ב-ֽ 27/01/2013)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים