Google

יחיאל נגר, אבשלום ואילן נגר - הועדה המקומית לתכנון ובניה ראש העין, דוד נגר

פסקי דין על יחיאל נגר | פסקי דין על אבשלום ואילן נגר | פסקי דין על הועדה המקומית לתכנון ובניה ראש העין | פסקי דין על דוד נגר |

174/13 ערר     05/08/2013




ערר 174/13 יחיאל נגר, אבשלום ואילן נגר נ' הועדה המקומית לתכנון ובניה ראש העין, דוד נגר






ערר מס' 174/13
הרכב ועדת הערר:
יו"ר: עו"ד מיכל גלקין גולן
אדריכל רשום ע"פ סעיף 12 א (3): אדר' מר שמואל חכים

נציגת מתכננת המחוז: גב' מירה מוסקוביץ

נציג ציבור: מר עמירם גלילי


העורר/ים: יחיאל נגר

נוכחים: אבשלום ואילן נגר

- נגד -
המשיב/ים: הועדה המקומית לתכנון ובניה ראש העין

על ידי עו"ד משה כהן

דוד נגר
- נוכח
על ידי עו"ד גמזו
החלטה
ערר זה הוגש על החלטת הועדה המקומית לתכנון ובניה ראש העין
(להלן: "הועדה המקומית"), לאשר תשריט חלוקה שאושר בעבר על ידי הועדה המקומית ועל ידי ועדת הערר במקרקעין הידועים כחלקה 180 בגוש 4274, ברחוב יהודה הלוי 11 בראש העין, (להלן: ה"מקרקעין").

אותו תשריט הובא לדיון בפני
ועדת הערר במסגרת תיק קודם מס' 53/12 אז הוחלט לאשרו ולדחות את התנגדות המשיב דהיום אשר תבע זיקת הנאה לחלקו ממזרח. עתה מבקשים בניו של בעל הזכויות בחלקה האמצעים כי שבילה גישה ממערב המוביל את החלקה האמצעית ימשך גם לאורך החלקה האמצעית כך שתהיה להם בחלקתם המזרחית גישה מהדרך המערבית לתחום וזאת הגם שאותה חלקה, מספר 2/3 נסמכת מבחינת התכניות על גישה ממזרח מרחוב הרעות.

כפי שהבהרנו לצדדים במהלך הדיון, תשריט החלוקה במתווה שאושר על ידי הועדה המקומית אושר בעבר במסגרת תיק 53/12 בחודש יולי שנה שעברה על ידי ועדת הערר, וכל ששונה ממנו הינו ביטולה של זיקת ההנאה שתבע המשיב דהיום וזאת בהתאם להחלטת הועדה המקומית וועדת הערר אחריה.

העוררים היום לא העלו כל טענה כלפי אותו תשריט שנדון בועדת הערר ובועדה המקומית לפני כשנה והם אינם יכולים לתקוף אותו היום מחדש.

על מנת לסבר את האוזן נבהיר כי גם מבחינה תכנונית נחה דעתנו כי לחלקו של אביהם במקרקעין קיימת גישה נכונה וסבירה ממזרח, כפי שהבהרנו בהחלטתנו הקודמת אשר מצורפת, גם להחלטה זו על מנת להבהיר את הדברים.

עוד נציין כי על פי ההסכם שנערך בבית המשפט דובר בהסכם הנוגע לחלקה המצויה מצפון, אולם בינתיים לא נסתייע והובהר כי נכון להיום הצדדים חסרי זכויות באותה חלקה, דבר שמתברר בערכאות.

כך או אחרת, אין בכך כדי להעלות או להוריד מהחלטת הועדה המקומית שניתנה לאשר את התשריט המתוקן בהתאם להחלטת ועדת הערר לפני כשנה.

אשר על כן ולאור כל האמור הערר נדחה.
ההחלטה התקבלה פה אחד על ידי כל חברי הוועדה.

(_______) (______________)
ניתנה בתאריך 05/08/2013 ויקי יצחקוב מיכל גלקין גולן, עו"ד
מזכיר ועדת הערר יו"ר ועדת הערר
2
ערר מס' 174/13








ערר ועדת ערר תכנון ובניה - מחוזי 174/13 יחיאל נגר, אבשלום ואילן נגר נ' הועדה המקומית לתכנון ובניה ראש העין, דוד נגר (פורסם ב-ֽ 05/08/2013)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים