Google

רוני שושני - שומרה חב' לביטוח בע"מ, גל אשל וילנסקי

פסקי דין על רוני שושני | פסקי דין על שומרה חב' לביטוח | פסקי דין על גל אשל וילנסקי |

37971-04/13 תק     07/11/2013




תק 37971-04/13 רוני שושני נ' שומרה חב' לביטוח בע"מ, גל אשל וילנסקי








בית משפט לתביעות קטנות בהרצליה



ת"ק 37971-04-13 שושני נ' שומרה חב' לביטוח בע"מ
ואח'




בפני

כב' השופטת
לימור רייך


תובע

רוני שושני


נגד


נתבעים

1.שומרה חב' לביטוח בע"מ
2.גל אשל וילנסקי




פסק דין


לפני תביעה כספית שהגיש התובע כנגד הנתבעים בסך של 10,488 ₪ בגין הפסדים כתוצאה מנזק רכוש שנגרם לכלי רכבו באירוע תאונת דרכים מיום 20/9/12.
התובע תיאר את השתלשלות האירוע בכתב התביעה שהוגש על ידו, על עדותו חזר במהלך הדיון שהתקיים בפני
, אליו לא טרח הנתבע להתייצב.
בתיק זה התקיימו שתי ישיבות על מנת לאפשר לנתבעת 1 – המבטחת של הנתבע 1, אשר היה מעורב באירוע בעת שנהג בכלי רכבו , לאתר את הנתבע 1 ולדאוג להתייצבותו לצורך מסירת גרסה מטעמו ואולם חרף חלוף המועד שנקבע לצורך המצאת הודעה מתאימה מטעם הנתבעת 1 , לא הוגשה כל הודעה ולפיכך, ניתן פסק הדין כדלקמן:
לטענת התובע , בעת שנסע בכביש מהיר בנתיב הימני ביותר המיועד לתחבורה ציבורית ( התובע הינו נהג מונית), לפתע הבחין בכלי רכבו של הנתבע 1 סוטה מהנתיב השמאלי ביותר תוך שהוא חולף על פני שני נתיבים וגדר הפרדה אשר הפריעה לשדה הראייה של התובע, מגיע במצב של מאונת לכיוון נסיעתו בנתיב ולא עלה בידו למנוע את האירוע וכך אירע האירוע.
לדברי התובע, אשר קיבלו חיזוק בהודעת הנתבע מייד לאחר האירוע לחברת הביטוח- נתבעת 1 , הנתבע נאלץ בשל תקלה בכלי רכבו לעמוד בצד ימין של הדרך ומשכך, החל לסטות ולחלוף על פני כל הנתיבים במקום שבו שדה הראיה של התובע מוגבל , בכביש מהיר ומבלי שנקט במשנה זהירות שעה שהתובע נוסע בנתיב הימני ביותר.
למעשה מונחת בפני
ביהמ"ש גרסה אחת ויחידה שלא נסתרה באשר לנסיבות קרות האירוע ולפיכך, בנסיבות כאמור הנני מורה על קבלת התביעה במלואה, לאחר שבחנתי את התנהלות התובע והאם יכול היה למנוע את האירוע , בבחינת הטלת אשם תורם ואולם לא מצאתי כי התובע יכול היה למנוע את האירוע באופן כלשהו.
אשר על כן, הנני מקבלת את התביעה במלואה, הנתבעים ישלמו לידי התובע ביחד ולחוד סך של 6,588 ₪ בגין הנזק הישיר שהוכח על ידו, התובע לא הוכיח את רכיב אובדן הנחת ותק בסך של 900 ₪ וכן את ימי העמידה בסך של 3,000 ש"ח – סכום זה יישא הפרשי הצמדה וריבית מיום הגשת התביעה ועד התשלום המלא בפועל. בנוסף ישלמו הנתבעים לידי התובע את הוצאות ניהול התיק בסך של 500 ₪.
סכומים אלו ישולמו לידי התובע תוך 30 יום מקבלת עותק פסק הדין.
מזכירות תשלח עותק פסק הדין לצדדים בדואר רשום + א.מ.
זכות ערעור לביהמ"ש המחוזי תוך 15 ימים.






ניתן היום,
ד' כסלו תשע"ד, 07 נובמבר 2013, בהעדר הצדדים.














תק בית משפט לתביעות קטנות 37971-04/13 רוני שושני נ' שומרה חב' לביטוח בע"מ, גל אשל וילנסקי (פורסם ב-ֽ 07/11/2013)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים