Google

פאטמה חמאדה - הסתדרות המעו"ף, הסתדרות האחים והאחיות, הסתדרות האקדמאים (מח"ר) ואח'

פסקי דין על פאטמה חמאדה | פסקי דין על הסתדרות המעו"ף | פסקי דין על הסתדרות האחים והאחיות | פסקי דין על הסתדרות האקדמאים (מח"ר) ואח' |

35884-07/13 פה     02/12/2013




פה 35884-07/13 פאטמה חמאדה נ' הסתדרות המעו"ף, הסתדרות האחים והאחיות, הסתדרות האקדמאים (מח"ר) ואח'








בית דין אזורי לעבודה בנצרת

פ"ה 35884-07-13



לפני:
כב' השופט מירון שוורץ


התובעת
:

פאטמה חמאדה
ע"י ב"כ: עו"ד שרון ברכוביץ'
ע"י הסתדרות העובדים הלאומית



-

הנתבע

ים
:
1

. הסתדרות המעו"ף
2. הסתדרות האחים והאחיות

3. הסתדרות הקדמאים (מח"ר)
ע"י ב"כ: עו"ד יעל שורצזון


4. מרכז השלטון המקומי
ע"י ב"כ: עו"ד דן לפידור
5. עיריית שפרעם
ע"י ב"כ: עו"ד סמיר גרוס

החלטה

1.
תיק זה הועבר לבית הדין האזורי לעבודה בנצרת והגיע לאחרונה לטיפולי.

2.
מעיון בכתבי הטענות שהוגשו לתיק עד כה ובמיוחד מבקשת ההסתדרות (נתבעות 1- 3) למחיקת התובענה על הסף, עולה כי מצב הדברים הינו כדלקמן:

א.
אישור גמול השתלמות ב' אשר ניתן לתובעת ביום 8.5.2011 על ידי הוועדה המשותפת למתן גמול השתלמות לעובדי הרשויות המקומיות שהצדדים לה הינם ההסתדרות ומרכז השלטון המקומי (נתבעת 4), עדיין בתוקף. ההסתדרות סבורה כי על העיריה לשלם לתובעת את תוספת השכר לה היא זכאית בגין אישור זה.

ב.
עמדת העיריה (נתבעת 5) בכתב הגנתה הינה בין השאר כי הועדה אשר בסמכותה לאשר את הזכאות לגמול השתלמות הינה הוועדה המשותפת לגמול השתלמות של הסתדרות העובדים הפרא-רפואיים. עמדת מרכז השלטון המקומי כפי שהיא באה לידי ביטוי במכתב בא כחה מיום 19.4.2012 אשר צורף לכתב התביעה, הינה כי העיריה פעלה נכון בסרבה לשלם לתובעת גמול השתלמות וזאת בשל העדר תעודת זכאות המתאימה לדרוגה. מכל מקום, טוען מרכז השלטון המקומי במכתב זה ובבקשה לדחיית התביעה כנגדו על הסף, כי התובעת מנועה מלהעלות טענותיה כלפיו בשל היותו ארגון מעסיקים.

ג.
ההסתדרות, בבקשתה למחיקה על הסף, מציינת כי על אף שלעמדתה להסתדרות האחיות אין סמכות לדון בבקשת התובעת, "לפנים משורת הדין ועל מנת לסייע לתובעת, מצהירה הסתדרות האחיות כי היא תהיה מוכנה לכנס את הוועדה לגמול השתלמות של האחיות על מנת לדון בעניינה של התובעת, בכפוף להסכמת נציגי המעסיקים להשתתף בוועדה זו".

3.

לאור נכונותה של ההסתדרות לסייע בפתרון המצב שנוצר ועל מנת לייתר או לכל הפחות לצמצם את גדר המחלוקת בהליך, מתבקשת ההסתדרות לפעול בהתאם להצהרתה שבסעיף 21 לבקשתה למחיקה על הסף. ההסתדרות תברר ותודיע לבית הדין תוך 14 יום מהיום, האם ניתן לכנס את הוועדה, היינו האם ניתנה הסכמת נציגי המעסיקים להשתתף בוועדה זו, וככל שניתן להוציאה אל הפועל, תמסור לוח זמנים בעניין התכנסות הוועדה.

4.

בהתאם להודעת ההסתדרות כמתחייב לעיל, וככל שיהא בכך צורך, ינתנו החלטות בדבר המשך ניהול ההליך, לרבות העברת הבקשות בתיק לתגובת המשיבים ובעניין תשלום האגרה.

5.
בנסיבות העניין ובהתאם למבוקש, מועד הדיון הקבוע ליום 11.3.2014, מבוטל.

6.
למעקב המזכירות אחר קבלת הודעת ההסתדרות, בעוד 14 יום מהיום.


ניתנה היום, כ"ט בכסלו תשע"ד (2 בדצמבר 2013) בהעדר הצדדים ותישלח אליהם.




מירון שוורץ
, שופט









פה בית דין אזורי לעבודה 35884-07/13 פאטמה חמאדה נ' הסתדרות המעו"ף, הסתדרות האחים והאחיות, הסתדרות האקדמאים (מח"ר) ואח' (פורסם ב-ֽ 02/12/2013)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים