Google

ש.שלמה רכב בעמ, ש.שלמה חברה לביטוח בעמ - קוזין אלכסנדר, שומרה חברה לביטוח בעמ, מעצ-החברה הלאומית לדרכים בישראל

פסקי דין על ש.שלמה רכב בעמ | פסקי דין על ש.שלמה חברה לביטוח בעמ | פסקי דין על קוזין אלכסנדר | פסקי דין על שומרה חברה לביטוח בעמ | פסקי דין על מעצ-החברה הלאומית לדרכים בישראל |

32186-12/12 תאמ     30/12/2013




תאמ 32186-12/12 ש.שלמה רכב בעמ, ש.שלמה חברה לביטוח בעמ נ' קוזין אלכסנדר, שומרה חברה לביטוח בעמ, מעצ-החברה הלאומית לדרכים בישראל








בית משפט השלום בתל אביב - יפו



תא"מ 32186-12-12 בעמ ואח' נ' לביטוח בעמ ואח'

תיק חיצוני
:



בפני

כב' הרשם הבכיר אבי כהן


התובעים

1
.
ש.שלמה רכב בעמ

2
.
ש.שלמה חברה לביטוח בעמ


נגד


הנתבעים

1. קוזין אלכסנדר
2. שומרה חברה לביטוח בעמ



נגד


הצד השלישי
מעצ- החברה הלאומית לדרכים בישראל
בע"מ

החלטה

מהכנת התיק לקראת ישיבה מקדמית הקבועה בפני
י ביום 10/02/14:

1. מכתב התביעה עולה קיומו של תיק משטרה רלוונטי שכן צורף לכתב התביעה מסמך מתיק המשטרה. ככל שישנם מסמכים נוספים מתיק המשטרה, שלא צורפו לתיק, מתבקשים ב"כ הצדדים להגישם לתיק ביהמ"ש בתוך 5 ימים.
אבהיר, כי לא ארשה (גם לא בהסכמת הצדדים) שמסמכי תיק המשטרה יוגשו במפתיע בשעת הישיבה המקדמית.

2.
מכתב התביעה עולה כי שולם לתובעים סכום לא שנוי במחלוקת וכי המחלוקת (כולה או חלקה) הינה במישור הנזק. בנסיבות אלו מתבקשים הצדדים להודיע, בהודעה משותפת ובתוך
5 ימים מהיום, האם יש טעם בקיומה של ישיבה מקדמית בתיק, או שמא ראוי לקבוע התיק לישיבת הוכחות, שלקראתה יידרשו הצדדים להגיש תצהירי עדות ראשית וחוות דעת.

3.
עיון במסמכי התיק מעלה, כי הצד השלישי לא הגיש עד כה כתב הגנה למרות שחלף זמן רב יחסית מאז הגשת ההודעה ועד היום. יואילו שולחי ההודעה להודיע בתוך 5 ימים מה מצב ההליכים בתיק לגבי הצד השלישי הנ"ל והאם ומתי נמסרו לצד השלישי הנ"ל מסמכי ההודעה.

4. בכתב התביעה טוענת התובעת כי התקיים הליך בוררות שבו ניתן

פסק דין
הקובע כי מלוא האחריות לתאונה מוטלת על הנתבעים. בכתב ההגנה נטען כי אין לעשות שימוש בפסק הדין שניתן במסגרת הליך הבוררות כנגד גורם שלא היה צד להליך הבוררות, כי הליך הבוררות הינו פנימי ואינו מהווה ראיה כלשהי וכי התובענה סולקה במלואה ולכן אין מקום לתוספת תשלום. מהנטען בכתבי הטענות, כאמור, לא ברור מה מבוקש על ידי הצדדים, ככל שמבוקש, ולכן ככל שבפי איזה מבעלי הדין יש טענה עניינית שהוא סבור שיש לקדמה טרם הדיון או במעמד הדיון, יואיל להגיש בקשה מסודרת ומנומקת לתיק, בתוך 5 ימים.

ההחלטה תישלח לכל הצדדים, בפקס + בדואר רשום.


ניתנה היום, כ"ז טבת תשע"ד, 30 דצמבר 2013, בהעדר הצדדים.









תאמ בית משפט שלום 32186-12/12 ש.שלמה רכב בעמ, ש.שלמה חברה לביטוח בעמ נ' קוזין אלכסנדר, שומרה חברה לביטוח בעמ, מעצ-החברה הלאומית לדרכים בישראל (פורסם ב-ֽ 30/12/2013)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים