Google

עדנאן זרעיני - המוסד לביטוח לאומי

פסקי דין על עדנאן זרעיני | פסקי דין על המוסד לביטוח לאומי

3320-04/13 בל     23/01/2014




בל 3320-04/13 עדנאן זרעיני נ' המוסד לביטוח לאומי








בפני
השופט חיים ארמון


בענין:
עדנאן זרעיני



ע"י עו"ד בילאל שאהין
, מטעם הלשכה לסיוע משפטי
התובע




המוסד לביטוח לאומי



ע"י עו"ד ראמי שומר

הנתבע







ה
ח
ל
ט
ה



1.
המחלוקת בין הצדדים היא בשאלת השפעת נכסים מסויימים שהנתבע מייחס לתובע בעלות עליהם - על זכאות התובע לגמלת הבטחת הכנסה.

לדעתי, המחלקות העיקרית (ואולי גם היחידה) בין הצדדים היא מחלוקת בתחום המשפטי. לפיכך, לדעתי, היה ניתן להורות לצדדים להגיש סיכומים בכתב ולאחר מכן - לתת

פסק דין
בתובענה. אלא שלבקשתי ב"כ הצדדים שוחחו ביניהם והיום הוגשה הודעת ב"כ התובע שלפיה שני הצדדים מסכימים כי יש ביניהם מחלוקות עובדתיות אשר מצריכות שמיעת עדויות.

משכך עמדתם של הצדדים - לא אכפה עליהם דרך התדיינות אחרת.

2.
לא אוכל כבר לשמוע את העדויות בתובענה זו. לכן, אני מבקש מהמזכירות להעביר את התיק אל נשיאת בית הדין, הנשיאה ורד שפר, לשם קביעת המותב שידון בתובענה.

3.
הצדדים מתבקשים להגיש את העדויות הראשיות מטעמם בתצהירים. כל צד מתבקש לצרף לתצהיריו את כל המסמכים שברצונו להסתמך עליהם. אם המסמך כבר מצוי בתיק בית הדין, אין צורך בצרופו של המסמך לתצהיר, אלא די באיזכורו.

כל מסמך שיצורף לתצהיר מן התצהירים או שיאוזכר בו והוא מצוי בתיק בית הדין, ייחשב כראיה שהוגשה כדין לתיק, אלא אם הצד שכנגד יביע במפורש את התנגדותו לכך, בטרם סיום שלב הראיות.

4.
התובע מתבקש להגיש את תצהיריו עד יום 28/2/14. הנתבע מתבקש להגיש את תצהיריו תוך 30 ימים מהיום שבו תצהירי התובע יומצאו לו.

5.
אם התובע לא יגיש תצהיר מטעמו במועד, הוא יהיה צפוי למתן

פסק דין
נגדו בהתאם לתקנה 44(3) לתקנות בית הדין לעבודה (סדרי-דין), התשנ"ב-1991.

אם הנתבע לא יגיש תצהיר מטעמו במועד, ייחשב הדבר כאילו אין בדעת הנתבע להביא ראיות, בכפוף לאמור בסעיף 6 להלן.

6.
למרות האמור לעיל יהיה הנתבע פטור מהגשת תצהירים אם הגנתו מבוססת רק על תעודות עובד ציבור או על הודעות שנגבו על ידי חוקרים או פקידי תביעות מטעם הנתבע. במקרה כזה, יהיה על הנתבע להגיש את התעודות או את ההודעות בתוך המועד להגשת תצהיריו.

7.
צד שיגיש תצהיר או תצהירים לבית הדין מתבקש לדאוג לכך שכל המצהירים מטעמו יהיו נוכחים בישיבת ההוכחות. חובה זו לא תחול לגבי מצהיר שהצד שכנגד הודיע כי הוא מוותר על חקירתו.

אם הנתבע יגיש הודעות שנגבו על ידי חוקרים או פקידי תביעות מטעמו, הן ייחשבו לחלק מחומר הראיות רק אם מוסרי ההודעות יתייצבו בישיבת ההוכחות, אלא אם הצד שכנגד יוותר על חקירתם הנגדית של מוסרי ההודעות או אם תינתן החלטה מיוחדת המתירה את הגשת ההודעה גם בלא ההתייצבות של מוסר ההודעה. אין צורך בהתייצבותו של מי שגבה את ההודעה, אלא אם תינתן החלטה מיוחדת המחייבת את התייצבותו.

8.
צד שמעוניין להעיד עד שלא באמצעות תצהיר יגיש בקשה להזמנת אותו עד. הבקשה תפרט את הסיבות לאי הגשת תצהיר של העד המבוקש ואת הנושא שלגביו הוא אמור להעיד ותוגש בתוך המועד להגשת התצהירים.

9.
צד שיגיש לבית הדין מסמך כלשהו על פי החלטה זו (ובכלל בתובענה), מתבקש לדאוג להעביר במקביל העתק של המסמך אל הצד שכנגד, ולציין על גבי המסמך שיוגש לבית הדין (או במסמך נלווה), מתי וכיצד הועבר או יועבר ההעתק לצד שכנגד.

10.
מועד לישיבת הוכחות ייקבע לאחר הגשת תצהיר מטעם התובע.


ניתנה היום,
כ"ב בשבט תשע"ד, 23 בינואר 2014, בהעדר הצדדים.


חיים ארמון
, שופט








בל בית דין אזורי לעבודה 3320-04/13 עדנאן זרעיני נ' המוסד לביטוח לאומי (פורסם ב-ֽ 23/01/2014)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים