Google

אורן גבאי - איילון חברה לביטוח בע"מ

פסקי דין על אורן גבאי | פסקי דין על איילון חברה לביטוח בע"מ

6591-04/13 א     05/02/2014




א 6591-04/13 אורן גבאי נ' איילון חברה לביטוח בע"מ








בית משפט השלום באשדוד




ת"א 6591-04-13 גבאי נ' איילון חברה לביטוח בע"מ





בקשה מס' 3
תאריך: 05 פברואר 2014

בפני
: כב' שופט עמית כהן


המבקש

אורן גבאי


נגד


המשיב
איילון חברה לביטוח בע"מ

החלטה

מינוי מומחים
1.
לאחר עיון בטענות הצדדים בכל הנוגע למינוי מומחה רפואי מטעם ביהמ"ש, אני מורה על מינויו של ד"ר יורם אנקשטיין, מומחה רפואי מטעם בית המשפט בתחום האוטרטופדיה וד"ר אביתר מוריאל מומחה רפואי מטעם בית משפט בתחום האורולוגיה.
לעניין הנכות בתחום האורולוגיה, נראה שקיימת ראשית ראיה, אם כי חלשה ביותר, שמסתמכת בעיקר על תלונותיו הסובייקטיביות של התובע ולא ברור הקשר הסיבתי בינן לבין התאונה.
2.
המזכירות תעביר למומחים החלטתי זו, והם מתבקשים להודיע לבית המשפט תוך 10 ימים דבר הסכמתם לשמש כמומחים בתיק זה והאם קיימת מניעה מצדם לנוכח זהותם של הצדדים או מסיבה אחרת. תוך 10 ימים יודיעו הצדדים אם יש להם התנגדות למינוי המומחים בשל קשריהם עם אחד הצדדים. בהעדר הודעה יובן כי לא קיימת מניעה כלשהי מצד הצדדים או המומחים.
3.
המומחים יבדקו את התובע ויקבעו ממצאים לגבי מצבו הרפואי בעקבות האירוע מושא כתב התביעה, ובמיוחד יתייחסו ל:
3.1.
האם נגרמה לתובע נכות כתוצאה מהאירוע, ואם כן, לאיזה תקופה ומה שיעורה.
3.2.
הקשר שבין התאונה לבין מצב התובע נכון להיום.
3.3.
האם יהיה התובע זקוק לטיפולים רפואיים בעתיד, ואם כן-מהם סוגי הטיפולים ומהי העלות המשוערת של טיפולים אלה לפי המחירים הנכונים להיום.
3.4.

האם יש לצפות לשיפור או להחמרה במצבה בעתיד.
4.
בעלי הדין רשאים להעביר למומחים כל מסמך רפואי שבידיהם, למעט חוות דעת מומחים.

המומחים
יציינו בחוות דעתם אלו מסמכים היו בפני
הם לצורך מתן חוות הדעת.
5.
שכרם של המומחים לא יעלה על 4,500 ₪ בתוספת מע"מ לכל אחד.
בשלב זה, כמימון ביניים, תישא הנתבעת בשכרו של המומחה בתחום האורתופדיה והתובע בשכרו של המומחה בתחום האורולוגיה. מימון הביניים יילקח בחשבון הסכומים שיפסקו.
המזכירות תוציא למומחה בתחום האורתופדיה כתב מינוי. מאחר והנתבעת היא חברת ביטוח, תשלם היא למומחה את שכרו ישירות, תוך 21 ימים לאחר שתוגש חוות הדעת.
התובע יפקיד את בקופת בית המשפט סכום של 4,500 ₪ + מע"מ, תוך 21 יום, לא יופקד הסכום במועד, יחשב התובעת כמי שוויתר על מינוי המומחה בתחום האורולוגיה. המזכירות תוציא למומחה בתחום האורולוגיה כתב מינוי לאחר שיופקדו הכספים.
6.
חוות הדעת ימסרו לבית המשפט ולבעלי הדין ככל האפשר תוך 90 יום מהיום.
7.
בעלי הדין רשאים להפנות למומחים שאלות הבהרה תוך 15 יום ממועד קבלת חוות הדעת והמומחים מתבקשים להשיב תוך 15 יום נוספים. הצד השולח שאלות הבהרה יעביר במישרין עותק לבית המשפט ולצד שכנגד.
תחשיבי נזק
8.
תחשיב נזק מטעם התובעת יוגש תוך 30 יום לאחר הגשת חוות הדעת, עם העתק ישירות לצד שכנגד. תחשיב נזק מטעם הנתבעת יוגש תוך 30 יום לאחר הגשת תחשיב הנזק מטעם התובע.
9.
תחשיבי הנזק יוגשו בצירוף כל המסמכים הרלבנטיים לרבות: אסמכתה להכנסות (תלושי שכר או טפסי 106 או דוחות מס או מאזן בוחן), עבור השנה לפני התאונה ועד למועד הגשת תחשיב הנזק, אסמכתה להכנסות עבור 3 חודשים לפני מועד התאונה ולכל התקופה בה נטען כי הייתה נכות זמנית, חשבוניות של כל ההוצאות שהוצאו בקשר לתאונה ונתוני ביטוח לאומי – כולל פירוט כל התשלומים ששולמו, אם שולמו, עקב התאונה, כאשר סכומים אלה משוערכים למועד הכנת תחשיב הנזק. הנתבעת תגיש, בהתאם לצורך, חוות דעת אקטוארית ביחס לתגמולי הביטוח הלאומי. המצורפים לתחשיב הנזק יסומנו במספרים (כל עמוד בנפרד) ובתחשיב הנזק יופנה בית המשפט לנספחים, לפי סימונם.
10.
ב"כ התובע יעקוב אחרי קיום החלטתי במועד, ואם לא יגיש בקשות מתאימות. בין השאר יעביר ב"כ התובע העתק החלטתי למומחים ויוודא הגשת חוות הדעת במועד.
11.
המזכירות תודיע.
ניתנה היום,
ה' אדר תשע"ד, 05 פברואר 2014, בהעדר הצדדים.
עמית כהן
, שופט







א בית משפט שלום 6591-04/13 אורן גבאי נ' איילון חברה לביטוח בע"מ (פורסם ב-ֽ 05/02/2014)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים