Google

שגיא בלומנפלד - רפי דהן, אורגון ניהול ואחזקות בע"מ

פסקי דין על שגיא בלומנפלד | פסקי דין על רפי דהן | פסקי דין על אורגון ניהול ואחזקות |

23013-08/12 א     26/02/2014




א 23013-08/12 שגיא בלומנפלד נ' רפי דהן, אורגון ניהול ואחזקות בע"מ








בית משפט השלום בהרצליה



ת"א 23013-08-12 בלומנפלד נ' דהן ואח'




בפני

כב' השופט יחזקאל הראל
– סגן הנשיאה



תובעים

שגיא בלומנפלד


נגד


נתבעים

1. רפי דהן
2. אורגון ניהול ואחזקות בע"מ



החלטה

1. תחשיב התובע אינו מבוסס. התחשיב חושב לפי הכנסה של 17,000 ₪ לחודש בעוד אשר ההכנסה לאחר ניכוי הוצאות הינה 2,000 ₪ לחודש בלבד. בנסיבות אלו ונוכח הפערים הבלתי ניתנים לגישור שבין הצדדים איני סבור כי יש טעם להדרש להצעה. אשר על כן יפעלו הצדדים כמפורט להלן.
2. התובע/ת (להלן: "התובע") יגיש לתיק בית המשפט ובמישרין לב"כ הצד שכנגד תצהירי עדות ראשית מטעמו בצירוף תיק מוצגים וחוות דעת במידה והן חלק מראיותיו וזאת בתוך 45 יום ממועד קבלת החלטתי. הנתבע יעשה כן בתוך 45 יום ממועד קבלת ראיות התובע. תצהירי חוקרים יוגשו בתוך המועד הנ"ל במעטפה סגורה ישירות ללשכתי, שאם לא כן לא תותר הגשתם, זאת גם באם הנתבעות תודענה "כמקובל" כי בכוונתן להגיש תצהירי חוקרים מבלי שהגישום במועד. על החוקר יהיה להתייצב לדיון עם כל דוחות החקירה וכל חומר הגלם שהיווה בסיס לדוחות שנערכו לבקשת הנתבעות גם אם הם לא נערכו ע"י אותו חוקר שערך התצהיר. היה ולדעת הנתבעות אין מקום כי החוקר יתייצב לחקירה ביחד עם כל דוחות החקירה, שכן, לעניות דעתה, אין מקום לגלות את כולם ו/או את כל תוכנם - תגיש הנתבעת בקשה בעניין זה לביהמ"ש בתוך המועד שנקבע להגשת ראיותיה. היה ותוגש בקשה כאמור, יצורפו לה, במעטפה סגורה, לעיון ביהמ"ש בלבד, אותם דוחות ו/או אמירות בדוחות, אשר לדעת הנתבעת אין מקום לחושפם.
ככל שאין בכוונת הנתבעות להגיש ראיות, לרבות תיק מוצגים -
הן מתבקשות להודיע על כך בתוך המועד שנקבע להגשת ראיותיהן על מנת שאוכל לבחון מבעוד מועד את הראיות שהוגשו מבלי להמתין לראיות הנתבעת שלא תוגשנה.

תיקי המוצגים והנספחים מטעם הצדדים יוגשו כשהם ממוספרים לפי סדר עולה על מנת להקל על מהלך שמיעת הראיות, הסיכומים ופסק הדין. ככל שכמות המסמכים שתוגש ע"י מי מהצדדים במסגרת הראיות ותיקי המוצגים גם יחד תעלה על 50 עמ'- יש להגיש בנוסף עותק כרוך ומדוגלן ע"מ שלא יסרק, אלא יתויק בתיק הנייר.

3. בקשה לזימון עד ללא תצהיר תוגש במועד הקבוע להגשת הראיות בצירוף תצהיר המאמת סירוב העד המבוקש ליתן תצהיר ובצירוף תמצית מעדותו.

4. צד המבקש לחקור מומחה יודיע יבדוק עמו טרם הדיון ימים בשבוע המתאימים לחקירתו.

5. בתביעות שעילתן על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים - תודיע הנתבעת בתוך המועד שנקבע להגשת ראיותיה באם היא כופרת בחבותה ותנמק הודעתה.היה והודעה כאמור לא תימסר - יתקיים הדיון בשאלת גובה הנזק בלבד.

6. צד המתנגד להגשת מסמך מכל סיבה שהיא לרבות הגשתו ללא חקירת עורכו, יודיע על כך לצד שכנגד בתוך 10 ימים ממועד קבלת המסמך, שאם לא כן, יראוהו כמסכים להגשת המסמך (גם אם אינו מסכים לתכנו). הכוונה הן למסמכים שצורפו לתצהירים והן למסמכים שצורפו לתיקי מוצגים.
היה והצדדים לא יגיעו להסכמה באשר להתנגדויות - יגיש הצד המתנגד את התנגדותו בתוך 7 ימים נוספים. העתק ההודעה יוגש במקביל לצד שכנגד, אשר יהא רשאי להגיב תוך 7 ימים ממועד קבלת ההתנגדות.
7. הפגרה תבוא במניין הימים.
8. ישיבת יום 26/3/14 נדחית ליום 1/7/14 שעה 0830.

ניתנה היום, כ"ו אדר תשע"ד, 26 פברואר 2014, בהעדר הצדדים.









א בית משפט שלום 23013-08/12 שגיא בלומנפלד נ' רפי דהן, אורגון ניהול ואחזקות בע"מ (פורסם ב-ֽ 26/02/2014)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים