Google

ג'וליאנה בדר - דיב בדר

פסקי דין על ג'וליאנה בדר | פסקי דין על דיב בדר

54405-01/14 רעצ     07/04/2014




רעצ 54405-01/14 ג'וליאנה בדר נ' דיב בדר








בית משפט השלום בעכו



רע"צ 54405-01-14 בדר נ' בדר






בפני

כב' השופט
ג'מיל נאסר


מבקשת

ג'וליאנה בדר


נגד

משיב
דיב בדר




פסק דין


לצורכי ביצוע

פסק דין
שניתן בין בעלי הדין מונו באי כוחם (עורכת הדין מדיחה רמאל ועו"ד ח'טיב פואד) בתור כונסי נכסים לשם מכירת נכסי נדל"ן וחלוקת התשלום הכספי.

לאחר שעורכת דין רמאל טענה כי אין שיתוף פעולה מצד עו"ד ח'טיב לצורך מילוי תפקידם ככונסי נכסים, היא הגישה עתירה בפני
רשם ההוצל"פ. בדיון שהתקיים בפני
כבוד ראש ההוצל"פ ביום 26/1/14, הודיע עו"ד ח'טיב כי אין לו התנגדות להשתחרר מתפקידו ככונס נכסים, אך ביקש כי גם המינוי של עוה"ד רמאל יתבטל. עוה"ד רמאל לא התנגדה לשחרור עו"ד ח'טיב ככונס נכסים אך ביקשה להמשיך ולכהן בתפקידה ככונסת נכסים ועתרה לכב' ראש ההוצל"פ למנות כונס נכסים אחר במקום עו"ד ח'טיב.

בהחלטה שניתנה באותו מעמד על ידי רשם ההוצל"פ הוא ציין כי המינוי המשותף של שני עורכי הדין ככונסי נכסים לא צלח. לדעתו מינוי שניהם ככונסי נכסים (אחד מטעם הזוכה והאחר מטעם החייב) נעשה מלכתחילה על מנת ליצור איזון מסוים. הוא הוסיף וציין כי יש בהוצאת כונס אחד והשארת השני משום הפרה של איזון זה. אי לכך, הורה רשם ההוצל"פ על ביטול המינוי של שני הכונסים וקבע כי החלטה על כונס (אחד) מטעם ראש ההוצל"פ תישלח לצדדים בימים הקרובים. על החלטה אחרונה זו הוגשה בקשת רשות הערעור.

לאחר הגשת כתבי הטענות הופיעו בפני
י הצדדים היום והתקיים דיון לגופה של הבר"ע.

לאחר ששקלתי את מכלול הנתונים, אני מחליט לקבל את בקשת רשות הערעור, ליתן רשות, לראות בערעור כאילו הוגש, ומחליט לקבלו, ומורה בזאת על ביטול החלטת רשם ההוצאה לפועל מיום 26/1/14 ככל שהיא מתייחסת לביטול מינויה של עוה"ד מדיחה רמאל ככונסת נכסים. אכן, קם צורך כי יתמנה כונס נכסים חדש במקום עו"ד ח'טיב פואד על מנת לייצג את האינטרסים של החייב, והדבר ייעשה בהסכמה או על פי החלטה של רשם ההוצל"פ.

אי שיתוף פעולה מצד עו"ד ח'טיב ככונס נכסים אינו יכול וגם אינו אמור לפגוע במינויה של עוה"ד רמאל ככונסת נכסים. האיזון שרשם ההוצל"פ הפנה אליו כנימוק מרכזי בהחלטתו אינו מחייב בהכרח ביטול מינוי שני הכונסים, אלא מצדיק מינוי כונס חליפי במקום עו"ד ח'טיב. אחרת, בכל מקרה דומה יוכל צד אחד "לטרפד" את מינויו של האחר ככונס נכסים על ידי אי שיתוף פעולה.

אשר על כן, אני מקבל את הבקשה ונותן רשות ערעור ורואה בבקשה כבערעור ומקבל אותו בהתאם לאמור לעיל.

אני מחייב את המשיב לשלם למבקשת הוצאות הליך זה בסך 2,000 ₪ תוך 30 יום מיום קבלת

פסק דין
זה.

המזכירות תעביר פסק הדין אל ב"כ הצדדים.
ניתן היום,
ז' ניסן תשע"ד, 07 אפריל 2014, בהעדר הצדדים.










רעצ בית משפט שלום 54405-01/14 ג'וליאנה בדר נ' דיב בדר (פורסם ב-ֽ 07/04/2014)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים