Google

סורסיט בוהפן - שבתאי אפרים

פסקי דין על סורסיט בוהפן | פסקי דין על שבתאי אפרים

39613-11/13 סעש     23/06/2014




סעש 39613-11/13 סורסיט בוהפן נ' שבתאי אפרים








בית דין אזורי לעבודה בבאר-שבע - בשבתו באילת

סע"ש 39613-11-13


לפני כב' השופטת יעל אנגלברג שהם


המבקש
:

סורסיט בוהפן
,
דרכון 918480
ע"י ב"כ עו"ד חיים אורן



-

המשיב
:

שבתאי אפרים
,
ת.ז.
051152841



ע"י ב"כ עו"ד אמיר מלכי-אור

החלטה

בפני
בקשת התובע לפסיקת הוצאות.

1.
ביום 19.5.14 התקיים דיון מוקדם בתביעה שבנדון. בדיון נכחו בא כוח התובע ובא כוח הנתבע. הנתבע לא התייצב לדיון.

2.
בתום הדיון ולאחר שהצדדים שמעו את הצעת בית הדין, ביקש ב"כ הנתבע לדון בהצעה עם מרשו ולמסור את תשובתו בכתב. הוחלט כי הנתבע יודיע עמדתו בנוגע להצעה עד ליום 2.6.14, וכי היה ויגיעו הצדדים לידי הסכמה, יגישו הסכם פשרה.

3.
ביום 18.6.14 הגיש התובע את הבקשה שבפני
נו. לטענתו, מאז יום הדיון שלח מדי יום בפקס אל משרדו של ב"כ הנתבע טיוטת הסכם פשרה, אך לא נענה. התובע הוסיף כי כל נסיונותיו ליצור קשר טלפוני עם ב"כ הנתבע לא צלחו וכי ב"כ הנתבע לא יצר עמו כל קשר, ואף לא מסר תשובתו לבית הדין כפי שנקבע בהחלטה בתום הדיון וכן בהחלטה נוספת של בית הדין מיום 12.6.14.

לאור כל האמור, ולאור העובדה שהנתבע עשה דין לעצמו, לא התייצב לדיון הקבוע באילת ואף לא היה זמין טלפונית לבא כוחו בעת הדיון, ובכך נגרמו לתובע הוצאות גבוהות בהתייצבות לדיון עקר, ביקש התובע לחייב את הנתבע בהוצאות הגעת בא כוחו לדיון, שכללו כרטיסי טיסה לאילת ושלושת רבעי יום עבודה.

4.
ביום 19.6.14 הגיש הנתבע הודעה ותגובה לבקשת התובע. הנתבע הודיע כי אינו מסכים להצעה שהועלתה במהלך הדיון ומבקש כי בית הדין ייתן הוראות בדבר המשך ההליך.

באשר לבקשת התובע לפסיקת הוצאות
, טען ב"כ הנתבע כי טיוטת הסכם פשרה הנושא תאריך 15.6.14 נתקבלה בפקס משרדו לראשונה ביום 16.6.14, והוסיף כי פרטי הקשר של משרדו, לרבות טלפון נייד ודואר אלקטרוני, מפורסמים באתר לשכת עורכי הדין ותמוהה בעיניו טענת התובע שלפיה לא הצליח ליצור קשר עם משרדו, המקבל טלפונים רבים מדי יום.


לגופה של בקשה, נטען כי הגם שתקלה מנעה מהנתבע להתייצב לדיון ביום 19.5.14, הרי שלתובע לא נגרם מכך נזק דיוני המצדיק תשלום הוצאות, ואף אין צורך בקביעת דיון מוקדם נוסף.

5.
לאחר שעיינתי בבקשה ובתגובה, הנני קובעת כי דין הבקשה להידחות. אכן, בא כוח הנתבע לא מילא אחר החלטות בית הדין לעניין מסירת עמדתו בנוגע להצעה שהועלתה במעמד הדיון ואף לאחר קבלת התראה לא עשה כן. ואכן, ייתכן כי לו היה מתייצב הנתבע לדיון היה ניתן לקדם את ההליך ואולי אף לסיימו. עם זאת, ניתן יהא לקחת התנהלות זו בחשבון בפסיקת ההוצאות בתום ההליך. זאת ועוד, טענותיו של התובע שלפיהן לא הצליח לאתר את ב"כ הנתבע וליצור עמו קשר לא גובו בכל אסמכתא דוגמת אישור פקס והתובע אף לא הגיש תצהיר לתמיכה בטענותיו.

6.
סיכומו של דבר, בקשת התובע לפסיקת הוצאות - נדחית.

הצדדים יפעלו כדלקמן:

א.
התיק ייקבע להוכחות ותישלח הזמנה לדין לצדדים.

ב.
הצדדים יגישו את העדויות הראשיות של כל עדיהם (לרבות בעלי הדין) בתצהירים.

ג.
העתקי התצהירים והמסמכים יועברו ישירות לצד השני בידי הצד המגיש אותם.

ד.
סדר הגשת התצהירים והעתקי המסמכים יהיה כלהלן:
התובע
יגיש תצהיריו עד ליום 24.7.14.


הנתבע יגיש תצהיריו עד ליום 24.8.14.

ה.
לא יוגשו תצהירי התובע במועד, תימחק התובענה על הסף עפ"י תקנה 44(3) לתקנות בית הדין לעבודה (סדרי דין), התשנ"ב-1991. לא יוגשו תצהירי הנתבע במועד, יראה הדבר כאילו אין בדעת הנתבע/ת להביא ראיות.


ו.
המצהירים יתייצבו בבית הדין על מנת להחקר על תצהיריהם.

ז.
סירב צד לאמת בתצהיר, או שלא עלה בידי אחד הצדדים לבוא עימו בדברים, יגיש הצד המבקש לזמנו בקשה לבית הדין בה יפרט את המאמצים שנעשו על מנת לקבל תצהיר, הסיבה לאי הגשת תצהיר ותמצית העדות. הבקשה תוגש בתוך המועד הקבוע לאותו צד להגיש את תצהיריו. הבקשה תועבר ישירות לצד שכנגד.

ח.
לעיון שופט/ת ההוכחות ביום 25.8.14 למעקב תצהירים.


ניתנה היום, כ"ה סיוון תשע"ד
(
23 יוני 2014), בהעדר הצדדים ותישלח אליהם.









סעש בית דין אזורי לעבודה 39613-11/13 סורסיט בוהפן נ' שבתאי אפרים (פורסם ב-ֽ 23/06/2014)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים