Google

. עלי אבו ג'ויעד,טאלב אבו ערר - ראש המועצה המקומית ערערה בנגב ואח'

פסקי דין על . עלי אבו ג'ויעד | פסקי דין על טאלב אבו ערר | פסקי דין על ראש המועצה המקומית ערערה בנגב ואח'

783/04 בשא     05/01/2005




בשא 783/04 . עלי אבו ג'ויעד,טאלב אבו ערר נ' ראש המועצה המקומית ערערה בנגב ואח'




1


בתי המשפט
בית משפט מחוזי באר שבע
בשא000783/04

בתיק עיקרי: עת"מ 367/04
בפני
:
כבוד השופט ברוך אזולאי
-ס.נשיא
תאריך:
05/01/2005


בעניין:
1. עלי אבו ג'ויעד

2. טאלב אבו ערר



ע"י ב"כ
עו"ד יוסף פנחס כהן

המבקשים

נגד



1. ראש המועצה המקומית ערערה בנגב
2. המועצה המקומית ערערה בנגב
3. משרד הפנים


ע"י ב"כ
1,2. עו"ד מליץ

3. עו"ד כריחלי

המשיבים


החלטה

1. מדובר בבקשה למתן סעד ביניים המורה למשיבים להימנע מיישום או קידום החלטה כלשהי מבין החלטות המועצה המקומית (משיבה 1) מס' 8/04, 9/04' עד למתן החלטה בעתירה המנהלית שהוגשה בענין זה, או לחלופין - להימנע מכל פעולה הקשורה לכך.

2. לטענת המבקשים, קיימת תשתית ראייתית לכאורית המצביעה על פגמים מהותיים שנפלו בזימונן של מספר ישיבות מועצה בהן לא נטלו חלק המבקשים, ויכול להיות ביישום ההחלטות כדי לסכל כל החלטה שתינתן בהליך העיקרי.

מנגד, טען ב"כ המשיבים 1 ו-2 כי לא נפל כל פגם באותן ישיבות מועצה, ומתן הסעד המבוקש עלול לגרום לנזקים כבדים בכך שיעוכב יישום תכניות ההבראה של המועצה, שיש בו כדי לצמצם את גרעונותיה הכספיים של המועצה.

ב"כ משיב 3 (משרד הפנים) השיארה את הענין לשיקול דעת בית המשפט, וביקשה למחוק את משיב 3, הן מהבקשה והן מהעתירה. כמו כן הוסיפה שעקרונות תכנית ההבראה עליהן הוחלט במועצה המקומית התקבלו על ידי משרד הפנים ולאחר השלמת פרטים שנתבקשו על ידי משרד הפנים תאושר התכנית.

3. לאחר עיון בכתבי הטענות ובטענות הצדדים, נראה לי כי לב"כ הצדדים יש טענות הראויות לבירור ביחס לתקפות ההחלטות שהתקבלו בישיבות המועצה הנוגעות לענין, ומן הראוי להותיר את ההתייחסות לכך לשלב של הכרעה בעתירה.
בלב זה נעשה כל אשר ניתן לעשות על מנת לסיים את הדיון גם בעתירה, ולשם כך ניתנה החלטה המורה למשיבים להגיש תגובה מקדמית ונקבע מעוד לדיון מוקדם בעתירה שהתקיים ביום 4.1.05, שהיה קבוע גם לדיון במעמד הצדדים בבקשה לצו ביניים.
יש הסכמה בין הצדדים שפסק הדין בעתירה יינתן על יסוד העתירה והתגובה המקדמית כאילו שהוגש כתב תשובה, פרט למספר השלמות עליהן יודיעו הצדדים תוך 14 יום, והגשת סיכומים בכתב.
במצב זה נראה לי כי מאזן הנזקים נוטה לאי מתן צו ביניים כמבוקש ביחס להמשך ביצוע הפעולות הכרוכות בקבלת כל האישורים הדרושים לאישור תכנית ההבראה ולניהול משא ומתן עם נציגות העובדים, בלי שיהא בכך כדי לפגוע בטענות המשיבים ביחס לתקפות ההחלטות של המועצה.

4. לאור זאת אני דוחה את הבקשה.
שאלת ההוצאות תידון בשלב של מתן פסק הדין בעתירה.

ניתנה היום כ"ד בטבת, תשס"ה (5 בינואר 2005) בהעדר הצדדים
המזכירות תמציא העתקים לב"כ הצדדים

ברוך אזולאי
, שופט
ס. נשיא




000783/04בשא055 לירון









בשא בית משפט מחוזי 783/04 . עלי אבו ג'ויעד,טאלב אבו ערר נ' ראש המועצה המקומית ערערה בנגב ואח' (פורסם ב-ֽ 05/01/2005)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים