Google

אהרן קפלן - מקורות חברת מים בע"מ, מיכאל גרומוב

פסקי דין על אהרן קפלן | פסקי דין על מקורות חברת מים | פסקי דין על מיכאל גרומוב |

63499-10/13 תק     01/12/2014




תק 63499-10/13 אהרן קפלן נ' מקורות חברת מים בע"מ, מיכאל גרומוב








בית משפט לתביעות קטנות בחיפה


ט' כסלו תשע"ה, 01 דצמבר 2014

ת"ק 63499-10-13 קפלן נ' מקורות חברת מים בעמ ואח'



בפני

כב' הרשמת הבכירה גילה ספרא - ברנע


תובע

אהרן קפלן


נגד


נתבעים

1.מקורות חברת מים בע"מ
2.מיכאל גרומוב




פסק דין


לפניי תביעת התובע לתשלום נזקיו העקיפים, עקב הפעלת פוליסת ביטוח מקיף, לתיקון נזק, שנגרם לרכבו. התובע טוען כי הנתבע מס' 2, נוהג ברכב הנתבעת מס' 1, אליו מחוברת עגלה נגררת, סטה שמאלה לנתיב נסיעתו, פגע עם חלקה האחורי של העגלה בחלק הקדמי ימני של רכבו ונסע מהמקום.

התובע רשם את מס' הנגרר, וכך הגיע אל הנתבעים. הנתבעים מכחישים את גרימת התאונה, ונתלים בין השאר בסימני צבע אדום ברכב התובע. הנתבעים טוענים כי צבעם של רכביהם כחול, אך לא הביאו על כך כל אסמכתא.

יצויין כי צילומים בצבע של הנזק לרכב התובע לא הוגשו יחד עם כתב התביעה, לא הובאו לדיון, ורק לאחר מתן החלטה בתום הדיון, הגיש התובע את הצילומים, המהווים חלק בלתי נפרד מחוות דעת השמאי.

לאחר ששמעתי את הצדדים ועיינתי בראיות, שהוגשו לי אני קובעת כי התובע לא הרים את נטל ההוכחה, ולא שכנע אותי כי הנזק נגרם לרכבו ע"י הנתבע, כטענתו.

מלבד סימני הצבע האדום על רכב התובע, והנסיון לא להגיש את תמונות רכבו בצבע (פרוטוקול, עמ' 1, שורות 13-16), לא נטיתי אמון לגרסת התובע, עקב הסתירות שבה. התובע תיאר את התאונה כך שהוא נסע לאט מאחורי שיירת רכבים שהתנהלה באיטיות (סעיף 6 לכתב התביעה) והרמזור התחלף לכתום (פרוטוקול, עמ' 1, שורות 25-27). לא ברור אם כך כיצד הצליח הנתבע להיכנס לפני התובע ולנסוע מהמקום, אם התובע, שנסע ישר לא הספיק לעבור את הרמזור ולא לנסוע אחרי הנתבע. התובע לא טוען כי הנתבע נסע ברמזור אדום, אך זו האפשרות היחידה שיכולה להסביר איך נגרמה הפגיעה והנתבע הספיק לחצות את הצומת ולהעלם (פרוטוקול, עמ' 2 כולו). התביעה מסתמכת על רישום מס' הנגרר ע"י התובע, ואין חולק כי רכב הנתבעת מס' 2 היה במקום, אך אין בכך כדי לקשור את הנתבעים לנזק שנגרם לרכב התובע. התובע לא תיאר את הרכב, שגרר את העגלה ולא את העגלה, ותירץ חלק מכך בדיון בהיותו עיוור צבעים.

התוצאה הינה שאני דוחה את התביעה.

התובע ישלם לנתבעת הוצאות משפט בסך 250 ₪.

המועד להגשת בקשת רשות ערעור לבית המשפט המחוזי הוא 15 יום מיום מתן פסק הדין.

ניתן היום,
ט' כסלו תשע"ה, 01 דצמבר 2014, בהעדר הצדדים.









תק בית משפט לתביעות קטנות 63499-10/13 אהרן קפלן נ' מקורות חברת מים בע"מ, מיכאל גרומוב (פורסם ב-ֽ 01/12/2014)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים