Google

baloyo teresita - לוגסי יוסף, לוגסי רות אלה, משרד הפנים, המשרד לביטחון פנים - מנהלת ההגירה

פסקי דין על baloyo teresita | פסקי דין על לוגסי יוסף | פסקי דין על לוגסי רות אלה | פסקי דין על משרד הפנים | פסקי דין על המשרד לביטחון פנים - מנהלת ההגירה |

155/03 ברע     15/04/2003




ברע 155/03 baloyo teresita נ' לוגסי יוסף, לוגסי רות אלה, משרד הפנים, המשרד לביטחון פנים - מנהלת ההגירה




בבית הדין הארצי לעבודה
בר"ע 155/03
בש"א 177/03

baloyo teresita
המבקשת

-

1 . לוגסי יוסף

2. לוגסי רות אלה

3. משרד הפנים

4. המשרד לביטחון פנים - מנהלת ההגירה
המשיבים

הנשיא (סטיב אדלר
) בלשכתו
החלטה

1. בפני
שלוש אלה: האחת - בקשת רשות ערעור על החלטות בית הדין האזורי בנצרת (השופטת ורד שפר ונציגי הציבור מר אליעזר רוניס ומר אורי אמיתי; עב 2290/02), מיום 4.4.2003, בהן הוחלט, בין היתר, כי אין עוד הצדקה למניעת עיכוב המשך הטיפול בגירושה של המבקשת מהארץ, מצד שלטונות ההגירה. השנייה - בקשה ליתן למבקשת צו מניעה זמני האוסר על המשיבים 3 ו - 4 לגרש את המבקשת מהארץ עד לקבלת החלטה בבקשת רשות הערעור האמורה או עד לסיום ישיבת ההוכחות האחרונה בהליך המתנהל בינה לבין המשיבים 1 ו - 2. השלישית - "בקשה בהולה למתן צו מניעה זמני" שבמהותה הינה זהה לבקשתה הקודמת, ושהוגשה בעקבות עיכובה של המבקשת בתחנת משטרת חולון, ביום 14.4.2003, והכוונה לעצרה ולגרשה מהארץ בתוך זמן קצר.

2. לאחר עיון בבקשות ובנספחיהן, לרבות בתגובות המשיבים לבקשת רשות הערעור ולבקשה הראשונה למתן צו מניעה זמני , הריני מחליט, שלא ליתן רשות ערעור. משכך, מתייתר הצורך לדון בבקשות לצווי מניעה זמניים.

3. כאמור לעיל, בית הדין האזורי בא לכלל מסקנה, לפיה בשל השלב הדיוני בו נמצאת תביעת המבקשת אין עוד הצדקה להמשך עיכוב ביצוע צו ההרחקה שהוצא כנגדה. נחה דעתי, כי אין מקום להתערב בהחלטתו האמורה של בית הדין.
בראש הדברים ייאמר, כי עסקינן בהחלטה דיונית הנוגעת לניהול ההליך והמסורה לשיקול דעת בית הדין האזורי. בית דין זה, כערכאת ערעור אינו נוהג להתערב בהחלטות הערכאה הדיונית, בפני
ה פרושה יריעת ההתדיינות בין הצדדים. לא מצאתי במקרה דנן טעם המצדיק סטייה מן הכלל האמור מה גם ששוכנעתי, כי החלטת בית הדין האזורי התקבלה על יסוד שיקולים ענייניים וראויים וביניהם העובדה שעדותה של המבקשת נשמעה זה מכבר ואף חקירתה הנגדית הסתיימה. לאמור, בית הדין האזורי איזן כראוי בין תפקידו כמי שאמון על שמירת זכויותיהם של העובדים הזרים, לרבות זכות הגישה של העובדים הזרים אל הערכאות ומימוש הזכויות שנקבעו במשפט העבודה המגן לבין היותה של המבקשת נתונה בהליכי גירוש.

4. סוף דבר - בקשת רשות הערעור נדחית. הבקשות לצווי מניעה זמניים נמחקות. בנסיבות העניין, אין צו להוצאות.
ניתנה בהעדר הצדדים היום, י"ג בניסן התשס"ג (15.4.2003), ותישלח לצדדים בפקסימיליה על אתר.
ס' אדלר
נ ש י א
1








ברע בית הדין להגבלים עסקיים 155/03 baloyo teresita נ' לוגסי יוסף, לוגסי רות אלה, משרד הפנים, המשרד לביטחון פנים - מנהלת ההגירה (פורסם ב-ֽ 15/04/2003)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים