Google

ליאור שרף שווק והפצה בע"מ, אגם הוצאה לאור בע"מ - ישראל מזרחי, 12 אינוביישנס בע"מ, ריטה מזרחי ואח'

פסקי דין על ליאור שרף שווק והפצה | פסקי דין על אגם הוצאה לאור | פסקי דין על ישראל מזרחי | פסקי דין על 12 אינוביישנס | פסקי דין על ריטה מזרחי ואח' |

42697-01/14 א     05/01/2015




א 42697-01/14 ליאור שרף שווק והפצה בע"מ, אגם הוצאה לאור בע"מ נ' ישראל מזרחי, 12 אינוביישנס בע"מ, ריטה מזרחי ואח'








המחלקה הכלכלית בבית המשפט המחוזי בתל אביב - יפו



ת"א 42697-01-14 ליאור שרף שווק והפצה בע"מ
ואח' נ' מזרחי ואח'




תיק חיצוני:




בפני

כב' השופט
חאלד כבוב


המבקשים

1
.
ליאור שרף שווק והפצה בע"מ

2
.
אגם הוצאה לאור בע"מ


נגד


המשיבים

1. ישראל מזרחי
2. 12 אינוביישנס בע"מ
3. ריטה מזרחי
4. מזרחי מדיה בע"מ


נגד




המחזיקים

1. לשכת רישום המקרקעין נתניה
2. מרכז הספריות והספר
3. קרן גרינספון ישראל בע"מ
4. מזרחי מדיה בע"מ


החלטה


1.
בדיון שהתקיים בפני
י ביום 29.1.2014 שמעתי את טענות הצדדים באשר לאופן שבו ראוי לנהל את ההליך. הצדדים הביעו נכונות לייעל את ההליכים בתיק, כאשר המחלוקת ביניהם היתה בסוגיה שלטעמם הליך הבוררות לא יכול היה לסיים אותה - סוגיית ההיפרדות בין הצדדים.
לאחר ששמעתי את טיעוני הצדדים, וניסיתי לברר איתם את נכונותם להפניית ההליך לבוררות בהתאם להסכם ביניהם, הצדדים הביעו את הסכמתם למתווה שהוצע על ידי בית המשפט ואכן, בהחלטה משפטית שניתנה על ידי באותו המועד אישרתי את הסכמת הצדדים להפניית ההליך לבוררות, תוך הסמכת הבורר להחליט על סעדים זמניים, ככל שהדבר יידרש ויימצא לנכון לעשות, הכל לפי שיקול דעתו בכל הנוגע לענייניה השוטפים של החברה.
כמו כן, הסמכתי באותה החלטה את הבורר לדון בניהול השוטף של החברה.
ההגבלה היחידה שהוטלה על הבורר היתה למתן פסק בורר תוך שלושה חודשים מיום קבלת כתב הטענות האחרון, כאשר הוסכם בין הצדדים שלבורר לא תהיה סמכות לכפות היפרדות על הצדדים, ובמידת הצורך יכריע בנקודה זו בית המשפט.
2.
ללמדך, שהסכמת הצדדים, שקובעה בהחלטה משפטית מחייבת, הסמיכה את הבורר להכריע בכל סוגיה הנוגעת לניהול ענייני החברה, ניהול שוטף של החברה ומתן סעדים זמניים ככל שהצדדים ייפנו אליו בנדון.
עוד ניתן ללמוד מאותה החלטה שסמכות בית המשפט נותרה רק בסוגיה של כפיית ההיפרדות בין הצדדים, אם בכלל.
3.
מעיון בבקשה הנרחבת והמפורטת למתן סעדים זמניים על נספחיה, שהוגשה לבית המשפט ביום 23.12.2014, ומהתגובות עבות הכרס לבקשה אשר הוגשו רק אתמול בשעות אחר הצהריים במערכת נט המשפט (ורק היום בעותק קשיח כנדרש לבית המשפט), התברר שהצדדים מבקשים לנהל את ההליך כאילו לא התקיימו דיונים קודמים וכאילו לא גובשה הסכמה שקיבלה תוקף של החלטה משפטית.
יוער ויוזכר כי במסגרת אותה החלטה הוסמך הבורר ליתן סעדים זמניים, בהתאם להסכמה מפורשת של הצדדים כפי שבאה לידי ביטוי בפרוטוקול של אותה הישיבה, כך שאינני רואה כיצד ניתן להעלות טענה בשלב זה, על ידי מי מהצדדים, כי הבורר אינו מוסמך למתן סעדים זמניים, שעה שהצדדים הסמיכו אותו, ובית המשפט אישר הסמכה זו בהחלטה.
4.
מכאן שאין בשלב זה מקום, לטעמי, לחקירת מצהירים בכל הנוגע לעתירה למתן סעדים זמניים, כל זאת בטרם אשמע את טענות הצדדים בנוגע לאופן שבו מתנהל ההליך.
לפיכך, בדיון שיתקיים ביום 7.1.2015 אשמע את טענות באי כוח הצדדים בסוגיה זו בלבד. אין צורך בזימון המצהירים לאותה ישיבה.

ניתנה היום, י"ד טבת תשע"ה, 05 ינואר 2015, בהעדר הצדדים.













א בית משפט מחוזי 42697-01/14 ליאור שרף שווק והפצה בע"מ, אגם הוצאה לאור בע"מ נ' ישראל מזרחי, 12 אינוביישנס בע"מ, ריטה מזרחי ואח' (פורסם ב-ֽ 05/01/2015)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים