Google

שמעון בוגנים, נטלי בוגנים - ר.א. ריהוט ומזון בע"מ

פסקי דין על שמעון בוגנים | פסקי דין על נטלי בוגנים | פסקי דין על ר.א. ריהוט ומזון בע"מ

47867-10/14 תק     26/02/2015




תק 47867-10/14 שמעון בוגנים, נטלי בוגנים נ' ר.א. ריהוט ומזון בע"מ








בית משפט לתביעות קטנות בעכו


26 פברואר 2015
ת"ק 47867-10-14 בוגנים ואח' נ' ר.א. ריהוט ומזון בע"מ







בפני

כב' השופט משה אלטר
(שופט עמית
)
התובעים

1.

שמעון בוגנים



2.

נטלי בוגנים



נגד



הנתבעת

ר.א. ריהוט ומזון בע"מ





החלטה


1.
הנתבעת הינה חברה בע"מ העוסקת במכירת ריהוט.

בתאריך 27.8.14 הזמין התובע מהנתבעת שולחן כתיבה + מגירות (להלן: "השולחן"), בעלות של 2,590 ₪, כמפורט בטופס הזמנה מס' 14614, שהעתקו צורף לכתב התביעה.

השולחן היה מיועד לבתו הקטינה של התובע, שהחלה ללמוד בכיתה א'.

הנתבעת התחייבה לספק את השולחן תוך 3 שבועות ממועד ההזמנה.

2.
לטענת התובע, כעולה מכתב התביעה, השולחן סופק באיחור (24.9.14). בעת ההספקה התברר



כי מידות השולחן לא התאימו ולכן הוחזר השולחן לנתבעת אשר ייצרה שולחן חדש, במידות

המתאימות,
שסופק לתובע ב-7.10.14.

עוד טוען התובע, בכתב התביעה, כי בשולחן החדש התגלו פגמים כמפורט בכתב התביעה. למרות הבטחת נציגי הנתבעת כי הפגמים יתוקנו מיד לאחר חג הסוכות, הם לא תוקנו עד למועד הגשת התביעה.

לכן הגיש התובע את תביעתו שבפני
י, בה הוא עותר לחייב את הנתבעת לפצותו בסכום של 4,000 ₪.

3.
לטענת הנתבעת, כעולה מכתב ההגנה, השולחן סופק תוך 21 ימי עסקים, כפי שהתחייבה. עת הובא השולחן לביתו של התובע התברר כי התובע שכח לציין, בעת ההזמנה, שהוא נזקק למידה מיוחדת וזו הסיבה שהמידות לא התאימו. התובע לא הסכים שהנתבעת תתקן את השולחן, על מנת שיתאים למידות הרצויות ולכן ייצרה הנתבעת, לפנים משורת הדין, שולחן חדש, במידות מתאימות. השולחן החדש סופק ב-7.10.14 בשלמותו מלבד חלק קטן, שהתובע דרש להאריכו ב-5 ס"מ.


עוד נטען ע"י הנתבעת, בכתב ההגנה, כי לאחר קבלת התביעה פנתה מחלקת השירות של הנתבעת אל התובע וביקשה לאפשר לה "לסיים את מתן השירות", אולם התובע התנה את קבלת השירות בתשלום פיצוי בסך 4,000 ₪.


עוד נטען ע"י הנתבעת, בכתב ההגנה, כי הציעה לתובע שלוש אפשרויות פיצוי, כמפורט בסעיף 8 לכתב ההגנה, אולם התובע לא הסכים לאף אחת מהן.

4.
במהלך הדיון שהתקיים בפני
י התברר כי הפגם היחיד בשולחן, הטעון תיקון, הוא העדר "מדרגה" שמונחת על השידה. עוד התברר, שהנתבעת היתה מוכנה, לאחר הגשת התביעה, לספק את המדרגה החסרה אולם התובע התנה זאת בתשלום פיצוי בסך 4,000 ₪ ולכן המדרגה לא סופקה.


הנה כי כן, מה שמנע את תיקון הפגם הוא קיומה של מחלוקת בין הצדדים בשאלה אם בנוסף לתיקון מגיע לתובע גם פיצוי ואם כן, מה גובה הפיצוי.

5.
לאחר ששקלתי בעניין הגעתי למסקנה כי מן הראוי לאפשר לנתבעת לספק ולהתקין את המדרגה. לאחר מכן אכריע בשאלה אם מגיע לתובע פיצוי ואם כן, מה גובה הפיצוי.


אשר על כן אני מורה כי הנתבעת תספק ותתקין את המדרגה עד ולא יאוחר מיום 20.3.15, לאחר שמועד ההספקה יתואם בין הצדדים.


התובע יודיע עד יום 22.3.15 אם המדרגה סופקה והותקנה, לשביעות רצונו, אם לאו.


לאחר קבלת ההודעה יינתן פס"ד, בו ייקבע אם מגיע לתובע פיצוי ואם כן, כמה.

העתק פסה"ד יישלח לצדדים בדואר

לתזכורת מעקב ב-22.3.15.


ניתנה היום,
ז' אדר תשע"ה, 26 פברואר 2015, בהעדר הצדדים.





הוקלד על ידי
טננבאום חני







תק בית משפט לתביעות קטנות 47867-10/14 שמעון בוגנים, נטלי בוגנים נ' ר.א. ריהוט ומזון בע"מ (פורסם ב-ֽ 26/02/2015)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים