Google

אפ.אמ.אר. מחשבים ותוכנה בע"מ - גיל יעקב שטיין, ירון סטולרו, שאול צפליק

פסקי דין על אפ.אמ.אר. מחשבים ותוכנה בע"מ | פסקי דין על גיל יעקב שטיין | פסקי דין על ירון סטולרו | פסקי דין על שאול צפליק |

8939-11/13 ברע     28/05/2015




ברע 8939-11/13 אפ.אמ.אר. מחשבים ותוכנה בע"מ נ' גיל יעקב שטיין, ירון סטולרו, שאול צפליק








בית הדין הארצי לעבודה


בר"ע 8939-11-13




אפ.אמ.אר. מחשבים ותוכנה בע"מ
המבקשת

-
1.גיל יעקב שטיין

2.ירון סטולרו

3.שאול צפליק

4.מרגריטה גלר


המשיב
ים

בשם המבקשת – עו"ד יהונתן צבי

בשם המשיבים – עו"ד גדי בר-און




החלטה

סגנית הנשיא ורדה וירט ליבנה


בקשת רשות הערעור
1.
המבקשת הגישה "הודעה על ביטול הסכמה ובקשה לביטול החלטה" שניתנה בתיק סגור, במהלך דיון בבקשת רשות ערעור ביום 27.1.14, ונתנה תוקף להסכמת הצדדים להסדר דיוני שהוצע על ידי בית הדין.
2.
בהתאם להצעת בית הדין, הוסכם בין הצדדים כי התיק יוחזר לבית הדין האזורי, והדיון בו יפוצל כך שתחילה יתקיים דיון בשאלת האחריות, ביחס לעילות התביעה המפורטות בכתב התביעה, ובשלב שני, ובהתאם לתוצאות השלב הראשון, יידונו הסעדים המבוקשים בכתב התביעה.
3.
בהתאם לכך, טענות הצדדים ביחס להחלטת בית הדין האזורי מושא הערעור, כלל לא נדונו לגופן.
4.
בבקשת המבקשת לביטול ההחלטה נטען כי הסכמתה ניתנה בהתבסס על מצג שווא שהציגו המשיבים, וכעת, משנתגלה, יש לבטלה, לבטל את ההחלטה שניתנה מכוחה, ובהתאם אף את החלטת בית הדין האזורי מושא הערעור.
5.
בתגובת המשיבים נטען כי בקשתה של המבקשת הוגשה שלא בהתאם לסדרי הדין, ודינה להידחות אף לגופא משום שאינה מעלה טענות חדשות וכל מטרתה לעכב ולדחות את הדיון בתביעה העיקרית.

דיון והכרעה
6.
לאחר שעיינתי בבקשה, בהחלטה מושא הבקשה, בתגובת המשיבים ובכלל החומר שבתיק, הגעתי לכלל מסקנה כי דין הבקשה להידחות, אף ללא קיום דיון בה לגופה.
7.
טענה שעניינה ביטול

פסק דין
שניתן בהסכמה, משום שלכאורה ניתן עקב טעות של אחד הצדדים, דינה להתברר בדרך של הגשת תובענה עצמאית לביטול פסק הדין, להבדיל מטענה לפגם שנפל בהליך המשפטי, אותה ניתן לתקוף בהליכי ערעור. ר'
רע"א 3960/05
נפתלי

נשר

- שיבלי

ראיף

בן

פאיז,
מיום 26.12.05; עב"ל 9883-04-12 זאב

גיא

-

המוסד

לביטוח

לאומי
מיום 12.6.13.
אף כי טענתה של המבקשת נופלת לגדר האפשרות הראשונה, לא למותר לציין כי גם אילו היתה מבססת טענתה על פגם שנפל בהליך המשפטי, השיהוי החמור בו היא לוקה, משהוגשה בחלוף למעלה משנה ממועד מתן ההחלטה, היה נזקף לחובתה.
8.
על אף האמור לעיל, בהחלטת בית הדין מיום 27.1.14 נקבע, בהתאם להודעת ב"כ המבקשת, כי "ב"כ המבקשת הודיע כי אין כל טעם בשלב זה להמשיך בהליך הבדיקה שנקבע בהחלטת בית הדין האזורי מושא בקשת רשות הערעור שבפני
ושומר על זכותו לבקש זאת בהמשך ההליך".
קרי, פתוחה הדרך בפני
המבקשת, בהתאם להחלטת בית הדין מיום 27.1.14, לשוב ולפנות בעניין מושא בקשתה (גילוי ועיון במסמכים שנתפסו על ידה במסגרת צו אנטון פילר שניתן לבקשתה) לבית הדין האזורי ולהוכיח טענתה מדוע מתקיים צורך בשלב זה בתפיסת המסמכים המבוקשים ועיון בהם.
9.
נוכח האמור, הבקשה נדחית.

המבקשת תישא בהוצאות המשיבים בסך 2,000 ₪.


ניתנה היום,
י' סיוון תשע"ה (28 מאי 2015) בהעדר הצדדים ותישלח אליהם.











ברע בית הדין הארצי לעבודה 8939-11/13 אפ.אמ.אר. מחשבים ותוכנה בע"מ נ' גיל יעקב שטיין, ירון סטולרו, שאול צפליק (פורסם ב-ֽ 28/05/2015)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים