Google

יואב סער, יואב יעקבי, עודד פיליפ דנציגר ואח' - הום טאון בע"מ

פסקי דין על יואב סער | פסקי דין על יואב יעקבי | פסקי דין על עודד פיליפ דנציגר ואח' | פסקי דין על הום טאון בע"מ

5645-01/15 א     04/06/2015




א 5645-01/15 יואב סער, יואב יעקבי, עודד פיליפ דנציגר ואח' נ' הום טאון בע"מ








בית משפט השלום בקריות



ת"א 5645-01-15 הום טאון בע"מ
ואח'
נ' סער ואח'

תיק חיצוני
:



בפני

כב' סגן הנשיא, השופט נווה ערן


מבקשים



. יואב סער
2. יואב יעקבי
3. עודד פיליפ דנציגר
4. מיכל דנציגר
5. יוסי מנשרוב
6. מיה מנשרוב
7. אלינה ברק
8. אבנר סנדר
9. סופיה פיין
10. גדליה שרון
11. עליזה שרון


נגד


משיבה

הום טאון בע"מ



החלטה


ביום 1.6.15 ראיתי לראשונה את חוות הדעת של האדריכל, אשר מונה על ידי לבדוק בין השאר את ליקויי הבטיחות אשר טענו ביחס אליהם המבקשים באתר.
המבקשים מכל מקום, הגישו בקשה על פי ומכוח חוות הדעת להוציא צו מניעה זמני האוסר על המשיבה המשך עבודות עד לתיקון הליקויים המופיעים בחוות דעת האדריכל.
ביקשתי לקיים דיון במעמד שני הצדדים, ואולם דיון זה לא התאפשר בין השאר לאור הימצאותו של עו"ד פינגרר המייצג את המבקשים בכנס לשכת עורכי הדין באילת.
משכך, ביקשתי את תגובת המשיבה וזו ניתנה ויש לומר ניתנה בהרחבה. התגובה עוסקת הן בצד הפרוצדוריאלי והן לגופו של עניין. בצד הפרוצדוריאלי
טוענת המשיבה כי הבקשה לא הוגשה על פי התקנות, אינה עולה בקנה אחד עם הסעדים המבוקשים בתביעה. כי יש לפסול את חוות דעתו של המומחה שכלל אינו מומחה לליקויי בטיחות, ומכל מקום גם אם לא ייפסל יש לאפשר לחקור אותו נגדית על חוות דעתו. לגופו של עניין או גופם של טענות טוענת המשיבה כי אין ממש בטענות המומחה וכי הטענות שלו לליקויים אליהם מתייחס ב"כ המבקשים כי ליקויים המסכנים חיי אדם ובטיחותם אין בהם ממש.
לא אוכל לתת החלטה בטרם אתן אפשרות לעו"ד פינגרר להגיב על התגובה המפורטת מטעם המשיבה. ולא מן הנמנע שאם יחליט אני מציע כי יגיש בקשה מסודרת, נתמכת בתצהיר ובהתחייבות למתן צו מניעה בעקבות חוות דעת המומחה מטעם בית המשפט.
ייתכן ולא יהיה מנוס מלזמן את המומחה לחקירה בבית המשפט. מכל מקום, אני נמנע מלתת צו לאור התגובה המפורטת אותה קראתי, ומורה לעו"ד פינגרר להגיב על הבקשה תוך 7 ימים.
הדגשתי בפני
הצדדים כי לא אהיה בבית המשפט בשבועיים הקרובים ולכן הנחתי את חברי, השופט דאוד מאזן אשר נאות לכך לטפל בכל בקשה דחופה אשר נידרש לה בתיק זה, אך כאמור לגבי קביעת התיק ושמיעת המומחה, הדבר יעשה בפני
בלבד.
התיק יבוא בפני
תוך 7 ימים לשם מתן החלטה.




ניתנה היום, י"ז סיוון תשע"ה, 04 יוני 2015, בהעדר הצדדים.









א בית משפט שלום 5645-01/15 יואב סער, יואב יעקבי, עודד פיליפ דנציגר ואח' נ' הום טאון בע"מ (פורסם ב-ֽ 04/06/2015)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים