Google

עבאס אחמד ו-10 אחרים - התאמה השמה ומידע (1995) בע"מ

פסקי דין על עבאס אחמד ו-10 אחרים | פסקי דין על התאמה השמה ומידע (1995) בע"מ

54841-01/15 סעש     01/10/2015




סעש 54841-01/15 עבאס אחמד ו-10 אחרים נ' התאמה השמה ומידע (1995) בע"מ








בית דין אזורי לעבודה בחיפה

סע"ש 54841-01-15
ו-10 אחרים



01 אוקטובר 2015

לפני: כב' השופטת אביטל
רימון-קפלן


התובע
ים
:

עבאס אחמד ו-10 אחרים


-

הנתבע
ת:

התאמה השמה ומידע (1995) בע"מ


החלטה

1.
בהמשך להחלטתי מיום 9/7/15 בפני
הודעות התובעים ובכלל זה הצעה לפלוגתאות ומוסכמות בצירוף טבלאות, ומנגד רשימת פלוגתאות ומוסכמות מטעם הנתבעת ובקשה לאפשר לה להגיב לטבלאות התובעים.

2.
אקדים ואומר כי בהינתן מספרם הרב של התובעים בתובענה זו, יש צורך להגדיר לא רק את הפלוגתאות בתיק (היינו השאלות העקרוניות שבמחלוקת) אלא גם את הסכומים והנתונים השנויים במחלוקת לגבי כל תובע.
זאת ועוד, בהינתן שהצדדים לא הצליחו בכוחות עצמם לצמצם את המחלוקות ביניהם, ניתנות להלן הוראות משלימות להחלטתי מיום 9/7/15, בכל הנוגע להגשת רשימת פלוגתאות ומוסכמות ובכל הנוגע לריכוז הסכומים שבמחלוקת.

3.
אשר לרשימת הפלוגתאות והמוסכמות, היינו השאלות העקרוניות שבמחלוקת וההסכמות העקרונית – הרשימה שהוגשה על ידי הנתבעת, מועברת לתגובת ב"כ התובעים עד ליום 8/11/15, אשר יבהיר, האם הרשימה מקובלת עליו. ככל שיש לב"כ התובעים השגות לגבי הרשימה, יבהיר מה מבוקש להוסיף, להשמיט או לשנות מהרשימה.
העתק יועבר במישרין לב"כ הנתבעת.

4.
אשר לריכוז הסכומים שבמחלוקת – הרי שעל יסוד הטבלאות שהוגשו על ידי ב"כ התובעים בהודעתו מיום 1/9/15 תגיש הנתבעת עד ליום 8/11/15 טבלאות מרכזות, כדלקמן:
א.
טבלה א' – תקופות העבודה והיקפי המשרה
בעמודה הראשונה יפורט שם התובע; בעמודה השניה תצוין תקופת העבודה של אותו תובע כפי הנטען ביחס לכל תובע בהודעת ב"כ התובעים מיום 1/9/15; בעמודה השלישית תצוין תקופת העבודה של אותו תובע לטענת (ככל שאין מחלוקות לגבי תקופת העבודה של אותו תובע, יצויין בעמודה זו, מוסכם); בעמודה הרביעית, יצוין היקף המשרה של כל תובע ביחס לכל שנת עבודה, כפי הנטען על ידי כל תובע בהודעת ב"כ התובעים הנ"ל; בעמודה החמישית היקף המשרה של כל תובע לטענת הנתבעת ביחס לכל שנת עבודה (ככל שאין מחלוקות לגבי היקף המשרה בשנה מסויימת יצויין בעמודה זו ביחס לשנה הרלוונטית, מוסכם).
ב.
טבלה ב' – פיצויי פיטורים
בכפוף להכחשתה את עצם זכאותם של התובעים לפיצויי פיטורים
, תגיש הנתבעת מרכזת ביחס לחישוב פיצויי הפיטורים שנערך על ידי ב"כ התובעים וסכומי פיצויי הפיטורים שנצברו בקופת הגמל בגין רכיב זה, כדלקמן:
בעמודה הראשונה יפורט שם התובע; בעמודה השניה יצוין סכום פיצויי הפיטורים שנצבר לזכות אותו תובע בקופת הגמל כאמור בהודעת ב"כ התובעים מיום 1/9/15; בעמודה השלישית יצוין סכום פיצויי הפיטורים שנצבר לזכות אותו תובע לטענת הנתבעת בקופת הגמל, נכון למועד סיום עבודתו (ככל שאין מחלוקות לגבי הסכום הנטען על ידי התובעים, יצויין בעמודה זו, מוסכם); בעמודה הרביעית, יצוין סכום פיצויי הפיטורים הנתבע על ידי אותו תובע כאמור בהודעת ב"כ התובעים מיום 1/9/15; בעמודה החמישית, יצוין תחשיב פיצויי הפיטורים לשיטת הנתבעת, כפוף להכחשת הזכות לקבלתם (ככל שאין מחלוקות לגבי תחשיב פיצויי הפיטורים יצויין בעמודה זו, מוסכם).
ג.
טבלה ג' – חלק המעסיק בהפרשות לפנסיה
בעמודה הראשונה יפורט שם התובע; בעמודה השניה יצוין הסכום הסופי שנתבע בגין הפרשי חלק המעסיק לפנסיה כאמור בהודעת ב"כ התובעים מיום 1/9/15; בעמודה השלישית יצוין הסכום המגיע לשיטת הנתבעת בגין חלק המעסיק לפנסיה; בעמודה הרביעית יצוין הסכום שהופרש בפועל בגין חלק המעסיק לפנסיה; בעמודה החמישית יצוין ההפרש, אם קיים כזה, בגין חלק המעסיק לפנסיה. לגבי עובד שהחל עבודתו לאחר גיל 67, תצוין בטבלה נסיבה זו.
ד.
טבלה ד' – הוצאות נסיעה.
בעמודה הראשונה יפורט שם התובע; בעמודה השניה יצוין הסכום הסופי שנתבע בגין הפרשי הוצאות נסיעה כאמור בהודעת ב"כ התובעים מיום 1/9/15; בעמודה השלישית יצוין הסכום שהגיע לשיטת הנתבעת בגין הוצאות נסיעה; בעמודה הרביעית יצוין הסכום ששולם בפועל; בעמודה החמישית יצוין ההפרש, אם קיים כזה, בגין הוצאות נסיעה. לגבי עובד שהועמדה לרשותו הסעה על ידי הנתבעת, תצוין בטבלה נסיבה זו.
ה.
טבלה ה' – דמי חגים.
לנוכח הפערים המזעריים ביחס לחלק נכבד מהתובעים, אני מחייבת את הנתבעת לעת הזו להגיש טבלה מטעמה בתייחס לתובעים מספר: 8 ו-10, בלבד.
בהתייחס לתובעים אלו, תגיש הנתבעת טבלה בהתייחס לכל תובע, שבה תוסיף לכל עמודה שצוינה בהודעת ב"כ התובעים הנ"ל, עמודה מטעמה ובה הסכום, התעריף, מספר הימים, וההפרש, אם קיים, לשיטתה.

5.
העתק הטבלאות כאמור, יועבר במישרין לב"כ התובעים.

6.
לנוכח המחלוקות המהותיות בנושא הזכאות לתוספת ותק, אינני מחייבת את הנתבעת להגיב לעת הזו לעניין חישובי תוספת הוותק.

7.
התיק נקבע לדיון מוקדם נוסף במעמד הצדדים ובאי כוחם ליום 15/11/15 בשעה 12:00.

ניתנה היום, י"ח תשרי תשע"ו,
(
01 אוקטובר 2015), בהעדר הצדדים ותישלח אליהם.












סעש בית דין אזורי לעבודה 54841-01/15 עבאס אחמד ו-10 אחרים נ' התאמה השמה ומידע (1995) בע"מ (פורסם ב-ֽ 01/10/2015)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים